PARTNER PORTALU

Polacy chcą mieszkać coraz lepiej

Zakup mieszkania to ważna decyzja. Zwykle poświęcamy dużo czasu na poszukiwanie lokalu, który w pełni spełni potrzeby. Zbigniew Juroszek, prezes firmy Atal dodaje, że osoby, które stają przed decyzją o zakupie mieszkania, wnikliwie analizują jego cenę i lokalizację. Kluczowy jest też metraż. Najpopularniejsze są obecnie „trójki” o powierzchni ok. 60-65 mkw. oraz „dwójki” do ok. 45 mkw.

Autor: housemarket.pl 15 marca 2019 12:56

Nabywcy coraz większą uwagę przywiązują do ciekawego projektu - doceniają funkcjonalny i ustawny rozkład pomieszczeń – oraz dostępne udogodnienia i standard wykonania. Istotne jest też bliskie sąsiedztwo terenów zielonych i rekreacyjnych oraz łatwy dostęp do oferty handlowo-usługowej, a także szkół i przedszkoli. Klienci zainteresowani zakupem mieszkania często zwracają uwagę także na place zabaw w obrębie osiedla. Kolejna ważna rzecz to własny balkon lub loggia oraz miejsce postojowe.

Co więcej, notujemy wysoki popyt na mieszkania gotowe do zamieszkania. W roku ubiegłym ok. 40 proc. naszych klientów zdecydowało się na wykończone mieszkanie - w programie Atal Design. Nabywcy doceniają takie rozwiązanie, gdyż pozwala ono zaoszczędzić sporo czasu, ale i również pieniędzy. Atutem jest także możliwość wykończenia mieszkania zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

Z naszych obserwacji wynika także, że coraz więcej nabywców zainteresowanych jest zakupem nieruchomości w celach inwestycyjnych. Dla klientów inwestycyjnych duże znaczenie ma dostęp do rozbudowanej infrastruktury społecznej i długofalowe plany zagospodarowania terenu. Ma to bowiem wpływ zarówno na cenę wynajmu lokalu, liczbę zainteresowanych, jak i również przyszłą wartość nieruchomości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.