Poznański rynek mieszkań zdominowany przez segment popularny

W Poznaniu króluje segment popularny. - Poznaniak to klient oszczędny. Nie oczekuje ponadstandardowych rozwiązań, ale szuka dobrego mieszkania w okazyjnej cenie - wyjaśnia Roma Peczyńska, dyrektor e-marketingu RED Real Estate Development.

Autor: HouseMarket.pl 23 września 2015 08:41

Segment popularny to zdecydowana większość rynku deweloperskiego w Poznaniu. - Inwestycji premium jest kilka, ale i one nie chcą zawężać swojej grupy docelowej, dlatego starają się komunikować ofertę jako budownictwo w segmencie popularnym - mówi Roma Peczyńska, dyrektor e-marketingu firmy RED Real Estate Development, która realizuje w Poznaniu inwestycję Red Park. - Poznaniak to klient oszczędny. Nie oczekuje ponadstandardowych rozwiązań, ale szuka dobrego mieszkania w okazyjnej cenie. Dotyczy to zarówno singli, młodych małżeństw, rodzin z dziećmi, seniorów, jak również inwestorów.

Deweloperzy coraz chętniej proponują mieszkania z wykończeniem „pod klucz”. Co przemawia za taką propozycją? - Klient, który korzysta z takiej opcji oszczędza pieniądze, ale nie tylko. Oszczędza również czas, który musiałby poświęcić na zdobycie wiedzy o materiałach, na znalezienie ekipy wykończeniowej oraz na kontrolę ich prac - mówi Roma Peczyńska. Dużą zaletą jest również wygoda. - Deweloper korzysta ze sprawdzonych podwykonawców, a klient może przerzucić na niego całe ryzyko wynikające ze swojej niewiedzy - dodaje Roma Peczyńska. - W rezultacie zakup mieszkania „pod klucz” to podpisanie umowy, wybór materiałów i oczekiwanie na moment wprowadzenia się.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych