PARTNER PORTALU

Przedsiębiorczy klienci czekają na promocje deweloperów

Kupujący mieszkania szukają lokalu dla siebie albo kupują je w celu zarobkowym. Oszczędny, przedsiębiorczy klient powinien śledzić rynek deweloperski, a także nauczyć się od inwestorów, na co zwracać uwagę przy poszukiwaniach korzystnej oferty.

Autor: HouseMarket.pl 10 czerwca 2015 08:56

O negocjacjach często zapominają nowi klienci, którzy na rynku deweloperskim poruszają się trochę po omacku. Cena ma metr przeważnie jest stała. Kupując jedno mieszkanie trudno przekonać dewelopera do udzielenia znacznej obniżki. Zawsze warto jednak negocjować; każde biuro sprzedaży stara się być otwarte chociaż ma małe kompromisy, jednak cuda się nie zdarzają. Przeważnie cenę można obniżyć maksymalnie do 3 proc.

Zupełnie inne warunki mogą negocjować osoby, które zamierzają kupić od razu więcej mieszkań w jednej inwestycji. Wówczas przeważnie można liczyć na dodatkowy rabat i jest on indywidualnie ustalany z klientem.

Osoby, które bacznie obserwują rynek zauważają, że u niektórych deweloperów od czasu do czasu pojawiają się specjalne promocje i oferty, także cenowe. Wówczas można nabyć mieszkanie  w obniżonej cenie, bez konieczności negocjacji. Na poznańskim rynku nieruchomościowym można takie oferty odszukać. - W czerwcu przygotowaliśmy pulę pięciu mieszkań w promocyjnych cenach. Oferta dotyczy zarówno małych, jak i większych lokali. Mieszkanie 2-pokojowe można nabyć już od 225 tys. zł – mówi Marek Smogór, prezes Atrium Grunwald.

Innym pomysłem dla klientów jest szukanie opcji dodatkowych przy zakupie mieszkania. Deweloperzy od czasu do czasu oferują nie tylko promocyjne ceny mieszkań, ale także hali garażowej, czy też wykończenia. Takie promocje znacznie obniżają cenę i pozwolą zaoszczędzić chociaż część pieniędzy.

Przy zakupie mieszkania, zarówno deweloperscy wyjadacze, jak i osoby, które na co dzień z branżą deweloperską mają niewiele wspólnego, muszą pamiętać o tym, że cena za metr nie zawsze musi być tą ostateczną. Trafne będzie tutaj nie tylko negocjowanie ceny, ale przede wszystkim śledzenie rynku i uzbrojenie się w cierpliwość, bo od czasu do czasu atrakcyjne oferty się zdarzają. Przedsiębiorczy klient na pewno znajdzie mieszkanie w korzystniej cenie, jeśli wcześniej dobrze prześledzi rynek.  

 

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych