PARTNER PORTALU

RED Park: deweloperzy drżeli na myśl o nowelizacji MdM

MdM na rynku wtórnym miał być prawdziwą rewolucją. - Deweloperzy drżeli na myśl, że część klientów wybierze tańsze, używane lokale - mówi Natalia Rajewska-Wojciak, dyrektor sprzedaży Red Park.

Autor: HouseMarket.pl 30 września 2015 12:13

- Jeszcze za wcześnie, żeby oceniać efekty nowelizacji MdM, jednak na przykładzie inwestycji Red Park, we wrześniu nie odnotowaliśmy spadku zainteresowania mieszkaniami - mówi Natalia Rajewska-Wojciak, dyrektor sprzedaży Red Park.

Nowe zasady programu MdM to nie koniec zmian. W 2017 wkład własny wzrośnie do 20 proc. Czy to oznacza, że wartość mieszkania jeszcze bardziej zyska na znaczeniu?

- Dwudziestoprocentowy wkład własny to dość duży i niejednokrotnie nieosiągalny wydatek, szczególnie dla osób młodych, pragnących zakupić własne mieszkanie. Niejednokrotnie zakup mieszkania będzie wiązał się z wieloma wyrzeczeniami - mówi Natalia Rajewska-Wojciak, dyrektor sprzedaży Red Park. - Dla spełniających określone kryteria, rządowy program MdM da możliwość uzyskania wymaganego dofinansowania. Przewidujemy, że sporo osób zdaje sobie sprawę ze zmian i już teraz przygotowują się finansowo do zakupu w latach późniejszych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.