PARTNER PORTALU

Rusza druga edycja Akademii Najemcy Walter Herz

Akademia Najemcy, która oferuje bezpłatne szkolenia stacjonarne dla najemców powierzchni komercyjnych z całego kraju, zaprasza na nową edycję spotkań. Pierwszy panel szkoleniowy, na który organizatorzy zapraszają 20. czerwca br. do Business Link HighFive w Krakowie, poświęcony będzie kwestii pakietów zachęt stosowanych przez wynajmujących powierzchnie komercyjne.

Autor: HouseMarket.pl 11 czerwca 2018 12:37

- Podczas szkolenia zaprezentowany zostanie proces negocjacji warunków najmu i omówione rodzaje oferowanych zachęt. Uczestnicy dowiedzą się, na jakie zniżki mogą liczyć najemcy, w jakich formach zwykle proponowane są ulgi i bonusy, a także jak wybrać najkorzystniejszą opcję w konkretnych sytuacjach – informuje Mateusz Strzelecki, Partner w Walter Herz.

W czasie kolejnych wykładów, które zaplanowane zostały w następnych miesiącach, przedyskutowane zostaną różne aspekty związane ze stroną prawną umów najmu i profesjonalną obsługą w tym zakresie, a także przedstawione wykorzystanie zmiany siedziby firmy do restrukturyzacji jej procedur administracyjnych i organizacji pracy.

Szkolenia w formie praktycznych warsztatów poprowadzą doradcy związani z rynkiem nieruchomości komercyjnych, prawnicy z  kancelarii oraz eksperci specjalizujący się w tworzeniu efektywnych administracji dla firm i specjaliści fit-outowi.

Akademia Najemcy to projekt firmy doradczej Walter Herz, pierwsze tego typu przedsięwzięcie zorganizowane na skalę ogólnopolską. Ubiegłoroczne wykłady odbywały się w Warszawie, Bydgoszczy, a także na Forum Ekonomicznym w Karpaczu i Gdańsku i przyniosły Akademii uznanie uczestników. W szkoleniach wzięło udział m.in. około 110 słuchaczy z firm, zatrudniających w Polsce powyżej 10 tys. osób.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.