PARTNER PORTALU

Samsung i Echo Investment pokazują smart living w praktyce

Echo Investment wraz Samsung Electronics pokażą praktyczne zastosowania rozwiązań smart living. Pierwszy showroom, pokazujący możliwości inteligentnego domu, znajduje się w flagowym projekcie dewelopera - Browarach Warszawskich przy ul. Grzybowskiej 58 w Warszawie.

Autor: HouseMarket.pl 16 kwietnia 2019 14:49

- Jako doświadczony deweloper podążamy za trendami i jednocześnie kreujemy nowe rozwiązania dla mieszkańców naszych osiedli i użytkowników miast. Postęp technologiczny zmienia otaczający nas świat, a my za sprawą inteligentnych systemów instalowanych w mieszkaniach, jesteśmy w stanie sprawić, że nasi klienci mogą na co dzień żyć wygodniej, bardziej komfortowo i bezpiecznie. Jak korzystać z dobrodziejstw hi-tech pokażemy w praktyce w showroomach we wszystkich miastach, w których Echo Investment buduje i sprzedaje mieszkania. Jestem przekonany, że możliwości jakie daje inteligentne mieszkania będą niezwykle atrakcyjne dla osób poszukujących własnego „M” - mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży w Dziale Mieszkaniowym Echo Investment.

W inteligentnym domu możemy zarządzać codziennymi obowiązkami bez konieczności wstawania z fotela czy kanapy. Wystarczy włączyć swój smartfon lub komputer w dowolnym miejscu na świecie, by włączyć pralkę i ustawić w niej odpowiedni tryb, upewnić się, czy  piekarnik został wyłączony, odkurzyć podłogi, a nawet… sprawdzić zasoby lodówki. Inteligentny dom to nie tylko możliwość sterowania urządzeniami za pośrednictwem aplikacji. Połączone za pośrednictwem Wi-Fi sprzęty również mogą się ze sobą komunikować. Na wyświetlaczu nowoczesnej lodówki można więc śledzić, na jakim etapie jest pranie, czy przesłać wybrane przepisy kulinarne prosto do piekarnika. Dzięki  tym rozwiązaniom domowe obowiązki zajmują dużo mniej czasu, a ich rozplanowanie i kontrolowanie staje się znacznie prostsze.

Dodatkowo, dla wszystkich, którzy zdecydują się na zakup mieszkania w Echo Investment, przygotowano specjalną kartę Echo Premium, która uprawnia do zakupów w firmowych salonach Samsung Brand Store na zakup sprzętów RTV i AGD marki Samsung na preferencyjnych warunkach.

Rynek smart home

Według analityków, rozwiązania smart home to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się kategoria elektroniki konsumenckiej. IDC prognozuje, że światowa sprzedaż urządzeń inteligentnego domu w 2019 r. zwiększy się o 26,9 proc., do 832,7 mln szt. Według danych IHS Markit i Statistica, globalny rynek smart home ciągle odnotowuje wzrost. W 2017 roku jego wartość szacowana była na 27,5 mld dolarów. Do roku 2020 wartość udziałów smart home ma się podwoić.

Najnowsze trendy technologiczne nie omijają również branży deweloperskiej, gdzie coraz trudniej wyróżnić się takimi czynnikami jak lokalizacja, czy metraż. Klienci – już nie konsumenci, a prosumenci – i ich potrzeby stały się najważniejszym katalizatorem zmian, które nadają kształt współczesnym inteligentnym mieszkaniom, budynkom a nawet miastom. Wśród poszukujących mieszkania, na znaczeniu zyskują wartości dodane w postaci technologii ułatwiających zdalne zarządzanie mieszkaniem. Począwszy od regulowania obiegu powietrza, sterowania oświetleniem, urządzeniami RTV czy sprzętami AGD, a skończywszy na inteligentnej przestrzeni wokół osiedla (Smart home, Smart city, smart community, 2018).

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.