PARTNER PORTALU

Spoty reklamowe nowym trendem w branży nieruchomości

Lubimy opowiadać historie, stąd silny wpływ storytellingu na rynek reklamy. W sieci już od ponad roku można zauważyć tendencję do publikowania przez polskich deweloperów spotów reklamowych. Murapol, Ekolan, Eurostyl to niektóre z firm, które postawiły na nowoczesność, odchodząc tym samym od pokazywania architektonicznych wizualizacji.

Autor: HouseMarket.pl 20 lutego 2017 13:16

Kilka dni temu swoją premierę miała reklama trójmiejskiej grupy inwestycyjnej, Hanza Developer, która jako pierwsza odważyła się na spot oparty o storytelling. Jego twórca, Adrian z Chudek Film, postanowił pójść o krok dalej i postawił na bardzo emocjonalną formę storytellingu, opartą na historii prawdziwej rodziny oraz istniejącej między nimi relacji.  Samo mieszkanie jest tylko tłem, scenografią, do rozgrywającej się w nim historii.

Autentyczne pamiątki, wzruszająca scena rozgrywająca się między matką i synem, pokazane zostają w sposób naturalny i nieprzerysowany. Wszystko to sprawia, że widz czuje się jakby zaglądał przez dziurkę od klucza i doświadcza dobrze znanych mu emocji.

- Branża nieruchomości do tej pory była obojętna na trendy pojawiające się w ogólnopojętym marketingu. A przecież mieszkanie jest często centrum naszych największych emocji, zaś sam dom kojarzy nam się z rodziną i bezpieczeństwem. Spędzamy w nim ponad 1/3 naszego życia. Sam byłem zmęczony identycznymi spotami nagrywanymi z drona, pokazującymi tylko inwestycje w sposób suchy i nieemocjalny. Chciałem zrobić coś nowego. Dlatego postawiłem na bardzo prosty i autentyczny przekaz - opowiada Adrian Chudek.

Opowieść stworzoną przez Chudka zamyka pytanie: „A gdzie jest Twoje miejsce?”. Ten personalny zabieg zachęca do udzielenia szczerej odpowiedzi i wejścia w głąb siebie. To także jasny przekaz autora, który podkreśla rolę bliskich nam osób oraz wspomnień i emocji, które na trwałe wiążą nas z miejscami.

Oglądając powyższy spot i wyglądając w przyszłość, możemy śmiało stwierdzić, że dla branży nieruchomości nadchodzi czas zmian w marketingu. Zmian nieuniknionych, szczególnie jeśli deweloperzy pragną nadążyć za rynkiem. Konieczne staje się zaadaptowanie nowych trendów i zmiana podejścia na human to human, tym bardziej jeśli chcemy sprzedawać, nie sprzedając.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.