PARTNER PORTALU

Spoty reklamowe nowym trendem w branży nieruchomości

Lubimy opowiadać historie, stąd silny wpływ storytellingu na rynek reklamy. W sieci już od ponad roku można zauważyć tendencję do publikowania przez polskich deweloperów spotów reklamowych. Murapol, Ekolan, Eurostyl to niektóre z firm, które postawiły na nowoczesność, odchodząc tym samym od pokazywania architektonicznych wizualizacji.

Autor: HouseMarket.pl 20 lutego 2017 13:16

Kilka dni temu swoją premierę miała reklama trójmiejskiej grupy inwestycyjnej, Hanza Developer, która jako pierwsza odważyła się na spot oparty o storytelling. Jego twórca, Adrian z Chudek Film, postanowił pójść o krok dalej i postawił na bardzo emocjonalną formę storytellingu, opartą na historii prawdziwej rodziny oraz istniejącej między nimi relacji.  Samo mieszkanie jest tylko tłem, scenografią, do rozgrywającej się w nim historii.

Autentyczne pamiątki, wzruszająca scena rozgrywająca się między matką i synem, pokazane zostają w sposób naturalny i nieprzerysowany. Wszystko to sprawia, że widz czuje się jakby zaglądał przez dziurkę od klucza i doświadcza dobrze znanych mu emocji.

- Branża nieruchomości do tej pory była obojętna na trendy pojawiające się w ogólnopojętym marketingu. A przecież mieszkanie jest często centrum naszych największych emocji, zaś sam dom kojarzy nam się z rodziną i bezpieczeństwem. Spędzamy w nim ponad 1/3 naszego życia. Sam byłem zmęczony identycznymi spotami nagrywanymi z drona, pokazującymi tylko inwestycje w sposób suchy i nieemocjalny. Chciałem zrobić coś nowego. Dlatego postawiłem na bardzo prosty i autentyczny przekaz - opowiada Adrian Chudek.

Opowieść stworzoną przez Chudka zamyka pytanie: „A gdzie jest Twoje miejsce?”. Ten personalny zabieg zachęca do udzielenia szczerej odpowiedzi i wejścia w głąb siebie. To także jasny przekaz autora, który podkreśla rolę bliskich nam osób oraz wspomnień i emocji, które na trwałe wiążą nas z miejscami.

Oglądając powyższy spot i wyglądając w przyszłość, możemy śmiało stwierdzić, że dla branży nieruchomości nadchodzi czas zmian w marketingu. Zmian nieuniknionych, szczególnie jeśli deweloperzy pragną nadążyć za rynkiem. Konieczne staje się zaadaptowanie nowych trendów i zmiana podejścia na human to human, tym bardziej jeśli chcemy sprzedawać, nie sprzedając.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych