PARTNER PORTALU

Usuwanie azbestu z dofinansowaniem

Dobra wiadomość dla zarządców gliwickich budynków – wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych – planujących bezpieczne usuwanie wyrobów budowlanych zawierających szkodliwy azbest. Latem urząd marszałkowski w Katowicach uruchomi nabór wniosków o dofinansowanie takich przedsięwzięć.

Autor: HouseMarket.pl 15 lutego 2017 16:42

Wsparcie finansowe na likwidację azbestu będzie przyznawane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Uwzględniane będą wyłącznie projekty polegające na kompleksowym unieszkodliwieniu odpadów zawierających azbest. Maksymalny poziom dofinansowania wydatków kwalifikowanych w projekcie sięgnie 85 proc.

Gliwickie spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, zainteresowane złożeniem wniosku, powinny zapoznać się wcześniej ze Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych oraz regulaminem konkursu, który zostanie opublikowany na stronie www.rpo.slaskie.pl na miesiąc przed planowanym konkursem. Jak przypomina gliwicki magistrat uzyskanie rekomendacji dla projektu ze strony miasta Gliwice pozwala na otrzymanie dodatkowych punktów w trakcie oceny wniosku przez urząd marszałkowski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych