PARTNER PORTALU

W czasie boomu deweloperzy walczą o klientów - szykują promocje i rabaty

Na rynek wpływa rzeka mieszkań deweloperskich. Czy niesie oferty promocyjne? Sprzedaż nowych mieszkań nigdy nie była lepsza. Czy deweloperzy stosują zachęty? Na te pytania odpowiadają przedstawiciele kilku spółek.

Autor: Housemarket.pl 14 października 2015 16:15

- Obecnie ceny mieszkań kształtują się na bardzo atrakcyjnym poziomie. Największą siłę mają rabaty, dlatego proponujemy mieszkania w promocyjnych cenach - Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. - Dobrze rozplanowane mieszkania dostępne są w warszawskich osiedlach Bliska Wola, Willa One, czy Zielona Dolina, w którym za m kw. klient zapłaci tylko 4390 zł. Rodzinom z dziećmi, ceniącym komfort i spokój proponujemy dom w ramach programu MdM w osiedlu Villa Campina w konkurencyjnej cenie od 463 tys. zł.

- Wybierając objęte rządowym programem mieszkanie na osiedlu Nowe Tysiąclecie w Katowicach, klient może zyskać aż do 82 tys. zł dopłaty - mówi Ostrowska. - Jednocześnie przygotowaliśmy i wdrożyliśmy specjalny  program finansowania zakupu mieszkań dedykowany tej właśnie inwestycji. By zamieszkać w mieszkaniu z pierwszego etapu projektu wystarczy wpłacić 10 proc. ceny, a pozostałe 90 proc. dopiero po otrzymaniu kluczy - dodaje.

Natomiast Urszula Hofman, reprezentująca Grupę Inwest, podkreśla, że w każdej z inwestycji dewelopera klient znajdzie mieszkania, których zakup możliwy jest w ramach programu Mieszkanie dla Młodych. - Początek realizacji inwestycji to możliwość zakupu mieszkania w atrakcyjniejszej cenie, które klient może wybrać z pełnej oferty. Stosujemy zasadę transparentności cen. Podczas rozmowy nasi sprzedawcy mogą jednak zaproponować zakup mieszkania w bardzo korzystnej kwocie i dopasować umowę do preferencji klienta - mówi Urszula Hofman.

- Niewątpliwie najlepszym momentem na zakup mieszkania jest przedsprzedaż, którą właśnie rozpoczęliśmy w warszawskim Lake Park Apartments - zapewnia Marta Jagłowska, Marketing Manager w firmie Marvipol. - To moment przed rozpoczęciem regularnej sprzedaży, kiedy nie tylko można wybierać z szerokiej palety dostępnych mieszkań, ale skorzystać również z wyjątkowej oferty, niedostępnej w standardowym cenniku - dodaje Jagłowska.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych