PARTNER PORTALU

W czasie boomu deweloperzy walczą o klientów - szykują promocje i rabaty

Na rynek wpływa rzeka mieszkań deweloperskich. Czy niesie oferty promocyjne? Sprzedaż nowych mieszkań nigdy nie była lepsza. Czy deweloperzy stosują zachęty? Na te pytania odpowiadają przedstawiciele kilku spółek.

Autor: Housemarket.pl 14 października 2015 16:15

- Obecnie ceny mieszkań kształtują się na bardzo atrakcyjnym poziomie. Największą siłę mają rabaty, dlatego proponujemy mieszkania w promocyjnych cenach - Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. - Dobrze rozplanowane mieszkania dostępne są w warszawskich osiedlach Bliska Wola, Willa One, czy Zielona Dolina, w którym za m kw. klient zapłaci tylko 4390 zł. Rodzinom z dziećmi, ceniącym komfort i spokój proponujemy dom w ramach programu MdM w osiedlu Villa Campina w konkurencyjnej cenie od 463 tys. zł.

- Wybierając objęte rządowym programem mieszkanie na osiedlu Nowe Tysiąclecie w Katowicach, klient może zyskać aż do 82 tys. zł dopłaty - mówi Ostrowska. - Jednocześnie przygotowaliśmy i wdrożyliśmy specjalny  program finansowania zakupu mieszkań dedykowany tej właśnie inwestycji. By zamieszkać w mieszkaniu z pierwszego etapu projektu wystarczy wpłacić 10 proc. ceny, a pozostałe 90 proc. dopiero po otrzymaniu kluczy - dodaje.

Natomiast Urszula Hofman, reprezentująca Grupę Inwest, podkreśla, że w każdej z inwestycji dewelopera klient znajdzie mieszkania, których zakup możliwy jest w ramach programu Mieszkanie dla Młodych. - Początek realizacji inwestycji to możliwość zakupu mieszkania w atrakcyjniejszej cenie, które klient może wybrać z pełnej oferty. Stosujemy zasadę transparentności cen. Podczas rozmowy nasi sprzedawcy mogą jednak zaproponować zakup mieszkania w bardzo korzystnej kwocie i dopasować umowę do preferencji klienta - mówi Urszula Hofman.

- Niewątpliwie najlepszym momentem na zakup mieszkania jest przedsprzedaż, którą właśnie rozpoczęliśmy w warszawskim Lake Park Apartments - zapewnia Marta Jagłowska, Marketing Manager w firmie Marvipol. - To moment przed rozpoczęciem regularnej sprzedaży, kiedy nie tylko można wybierać z szerokiej palety dostępnych mieszkań, ale skorzystać również z wyjątkowej oferty, niedostępnej w standardowym cenniku - dodaje Jagłowska.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.