PARTNER PORTALU

W projektowaniu najważniejszy jest człowiek

Dlaczego dziś produkty i usługi muszą być zindywidualizowane, szyte na miarę klienta? Dowiemy się tego podczas sesji „Design. Nie produkt, lecz człowiek jest celem”, która odbędzie się w ramach 4 Design Days.

Autor: HouseMarket.pl 09 lutego 2016 08:59

Dyskusja rozpocznie się 11 lutego 2016 r. o godzinie 16 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Paneliści będą rozmawiać między innymi o tym, że dziś już nie można patrzeć na projektowanie w oderwaniu od takich dziedzin, jak marketing, technologia, finanse czy handel. Również socjologia i psychologia są ważne, ponieważ zawsze chodzi o człowieka.

Produkty i usługi muszą być zindywidualizowane, szyte na miarę klienta. Najpierw trzeba się dowiedzieć, kim on jest, jak żyje i jakimi wartościami kieruje się w życiu. Dopiero potem można projektować dla niego rozwiązania

Nad tymi zagadnieniami rozmawiać będą zaproszeni goście: Krzysztof Chróścielewski, kierownik Katedry Wzornictwa Wydziału Wzornictwa i Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, Bożena Gargas, prezes zarządu Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Paweł Grobelny, projektant, wykładowca Wydział Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i School of Form w Poznaniu, Aneta Jędrasik, projektant, przedstawiciel Zehnder Polska Sp. z o.o., Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu Mikomax, Bartosz Piotrowski, główny projektant PESA Bydgoszcz SA, Katarzyna Sokołowska, designer SOKKA, Oskar Zięta, prezes zarządu Zieta Prozessdesign Sp. z o.o.

Dyskusję poprowadzi prof. Marek Adamczewski z Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, projektant wzornictwa przemysłowego, właściciel studia MaradDesign i reprezentant Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.

Profesor od lat prowadzi warsztaty interdyscyplinarne, na których powstają projekty produktów dla konkretnych firm. Studenci pracują w zespołach złożonych m.in. z technologów, ekonomistów i specjalistów od administracji. Po pewnym czasie dochodzą do wniosku, że najważniejszy jest cel, jaki mają osiągnąć dzięki spożytkowaniu wiedzy z różnych dziedzin. Na tym właśnie polega wzornictwo.

Więcej na 4DD

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.