PARTNER PORTALU

White Stone Development: czas obalić mity

Wśród opinii na temat rynku deweloperskiego istnieje wiele mitów. Firma White Stone Development postanowiła obalić kilka z nich.

Autor: HouseMarket.pl 22 września 2015 10:10

Dziś deweloper musi być nie tylko tym, który oferuje i sprzedaje mieszkania. To również ktoś, komu można zaufać, bez obaw powierzyć oszczędności i ze spokojem oczekiwać na swoje „M”.

Mit 1: Zerwanie umowy rezerwacyjnej to strata pieniędzy

Młodzi inwestorzy obawiają się związania z inwestycją oraz tego, ze rezygnacja z rezerwacji będzie oznaczała konsekwencje finansowe. Niektórzy deweloperzy nie obciążają klientów umowami rezerwacyjnymi, a mieszkanie można zarezerwować „na słowo” i po pewnym czasie potwierdzić lub odwołać swoją decyzję bez konsekwencji. - Zdecydowaliśmy się budować zaufanie klientów do działań deweloperów i zrezygnowaliśmy z umowy rezerwacyjnej, formalności, która może odstraszać, nie zachęcać. Wybór mieszkania to jedna z najważniejszych decyzji w życiu, trudno zatem oczekiwać, aby zmiana zdania była związana z konsekwencjami finansowymi – mówi przedstawiciel White Stone Development.

Mit 2: Kupowanie „dziury w ziemi” to zbyt duże ryzyko

Takie obawy ma spora część inwestorów kupujących mieszkanie na rynku pierwotnym. Jednym z udogodnień, gwarantujących, że finanse klientów nie przepadną, gdy klucze do własnego „M” nie trafią w ich ręce, jest zamknięty rachunek powierniczy. Oznacza to, że bank wypłaca deweloperowi środki pieniężne nieregularnie, a dopiero po przeniesieniu na nabywcę prawa własności nieruchomości.

Mit 3: Na pierwszym miejscu sprzedaż, nie klient

Deweloper uchodzi za tego, który chce sprzedać za wszelką cenę i zapomnieć. To trudny do obalenia mit, jednak zmiany, jakie zachodzą na rynku, sprawiają, że powoli traci swoją moc. Deweloperzy wiedzą, czego potrzebują ich klienci, wiedzą, z jakimi trudnościami się borykają, który etap zakupu nowego lokum jest dla nich najtrudniejszy. Znajomość klientów, wsłuchiwanie się w ich potrzeby pomaga wyjść inwestorom naprzeciw. Pomoc w finansowaniu, dodatkowe pakiety na zakupy w sklepach aranżacji wnętrz czy skompletowanie dokumentów za klienta i negocjacje z bankiem to udogodnienia, które stawiają dewelopera nie w świetle sprzedawcy, ale w świetle pomocnika i doradcy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.