
W warszawskim hotelu Sheraton ruszyła trzecia edycja Forum Branży Łazienkowej. To największe tego typu spotkanie ludzi i firm działających w branży.
Udział w III edycji Forum Branży Łazienkową potwierdzili najwięksi producenci i dystrybutorzy wyposażenia łazienkowego, właściciele i pracownicy hurtowni oraz salonów łazienkowych, a także zainteresowani tematem łazienki architekci i projektanci.
Celem organizatorów jest stworzenie platformy do dyskusji o najbardziej istotnych kwestiach i zagadnieniach. Forum jest miejscem wymiany poglądów, opinii i informacji, które dodatkowo sprzyja nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów biznesowych.
Podczas dyskusji z udziałem przedstawicieli producentów oraz handlowców reprezentujących tradycyjne i nowe kanały dystrybucji poszukujemy wspólnej odpowiedzi na pytanie jak zmienił się polski rynek wyposażenia łazienek, kto ostatnio najwięcej zyskał, a kto stracił.
Tematy, które poruszamy:
- Analiza wyników Raportu Liderzy Rynku Łazienek
- Jak zmienił się polski rynek wyposażenia łazienek w ciągu ostatnich dwóch dekad, kto w tym czasie szczególnie wzmocnił swoją pozycję, a kto najwięcej stracił?
- Jaka jest przyszłość tradycyjnego kanału dystrybucji w Polsce? Co jest aktualnie jego największym zagrożeniem, a co największą szansą?
- Jak duża jest rola tzw. nowych kanałów dystrybucji – marketów budowlanych i internetu?
Rozmowę poprowadzą:
Marta Borowska - redaktor naczelna Grupy Produktów Branżowych wydawnictwa Publikator
Anna Raducha-Romanowicz - redaktor prowadząca magazynu "Łazienka"
W dyskusji udział biorą:
- Wojciech Borkowski, dyrektor generalny Deante
- Krzysztof Dulban, dyrektor dystrybucji w firmie Excellent
- Seweryn Kartkowski, prezes zarządu Polskiej Grupy Ceramicznej
- Marek Przybył, założyciel i prezes sklepu internetowego Łazienkaplus.pl S.A.
- Adam Rożko, prezes zarządu firmy Refleks
- Adam Sieńko, key account manager w firmie New Trend