PARTNER PORTALU

Zaczyna się od rozmowy

Przychodźcie do nas, zobaczcie,co robimy, jak funkcjonujemy.
 

Autor: HouseMarket.pl 27 lipca 2016 17:25

Co architekci zajmujący się wnętrzami publicznymi mogą otrzymać od firmy Habe?

Dimitry Ageev: – Jesteśmy firmą produkującą meble i wyposażenie do sklepów, przestrzeni publicznych, hoteli, biur i centrów handlowych. Mamy swoja stolarnię, ślusarnię, lakiernię, dysponujemy wieloma technologiami, które pozwalają nam tworzyć ciekawe rozwiązania. Nie mamy jednak gotowych, katalogowych produktów. Zajmujemy się realizacją gotowych projektów i niezależnie od tego czy przychodzi do nas nowy klient, czy osoba, z którą już współpracowaliśmy, realizacja zaczyna się od rozmowy. W naszej firmie podstawą jest dialog z projektantami. Staramy się wsłuchiwać w ich uwagi i pomagamy rozwiązywać problemy, tak by każdy był zadowolony – i klient i architekt.

 Co firma Habe chce osiągnąć uczestnicząc podczas spotkań OKK! design?

 – Chcemy dotrzeć do architektów i projektantów, którzy są tu obecni, zachęcić ich do poznania nas i do dialogu. Do stawiania nam nowych wyzwań, na które zawsze jesteśmy otwarci. Ostatnio na przykład podjęliśmy się stworzenia wyposażenia przedszkola – miejsca, w którym trzeba spełnić znacznie więcej norm, niż w zwykłej przestrzeni publicznej.

Ważne jest dla nas osobiste spotkanie z projektantami, ponieważ to nie maile czy telefony, ale bezpośrednia rozmowa przynosi najlepsze efekty. Jest ona niezbędną częścią budowania relacji biznesowych, bo pozwala w pełni zrozumieć intencje i oczekiwania projektanta. Dobrze jest widzieć ludzi, którzy wychodzą z naszego stoiska zadowoleni, uśmiechnięci i z przekonaniem, że uda im się wraz z nami zrealizować swój pomysł. Dlatego zachęcam – przychodźcie do nas, zobaczcie co robimy, jak funkcjonujemy. Nawet jeśli przyjdziecie z czysta kartką, razem możemy przejść drogę od pomysłu do wdrożenia. Jesteśmy otwarci na eksperymentowanie i na nowe pomysły.

 Wiele razy podczas OKK! design przywoływana była kwestia jakości. Dlaczego jakość jest aż tak istotna?

 – Świadome czy nieświadome negowanie znaczenia jakości jest bardzo szkodliwe nie tylko dla producentów, ale i dla całego rynku. Mebel wykonany w dobrej jakości, z dobrych materiałów, w danej technologii musi kosztować określone pieniądze. Nie możemy udawać, że można go zrobić taniej, bo to samooszukiwanie. Musimy też pamiętać, że produkt jest często efektem solidnej, ludzkiej pracy i wiedzy, a to również kosztuje. Jeśli zrobimy coś dobrze, a w efekcie będzie to trwałe i solidne, to klient do nas wróci, bo będzie zadowolony, że dana rzecz długo mu służy. Zadowolenie z „wyszarpanej” obniżki kosztów szybko minie, ponieważ odbije się na jakości i trwałości produktu. Znamy również problem, z którym borykają się klienci. Są nim duże koszty. Dlatego warto z nami rozmawiać m.in. o kosztach wykonania projektu przy zachowaniu jakości.

 Jakimi realizacjami może pochwalić się Habe?

 – Od dawna współpracujemy z siecią Wrangler/Lee – tworzymy już czwartą odsłonę ich salonów. Naszym projektem jest także Biznes Hub Idea Banku i salon Muji w Warszawie. Niedawno wyposażyliśmy sklep odzieżowej marki Red is Bad. Jednym z ciekawszych naszych realizacji był ruchomy podświetlany ekran dla Open’er Festiwal. Na polu wystawiennictwa naszym klientem jest Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Wyposażaliśmy też sklepy Tally Weijl i austriackiej marki Jockey.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych