PARTNER PORTALU

Zimowe obowiązki zarządców nieruchomości

Straż Miejska w Toruniu przypomina o obowiązkach, jakie ciążą na właścicielach nieruchomości. Wynikają one między innymi z Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwały Rady Miasta Torunia.

Autor: HouseMarket.pl 05 stycznia 2017 13:34

Toruński ratusz przypomina, że właściciele, użytkownicy, osoby posiadające nieruchomość w zarządzie, a także inne podmioty władające nieruchomościami zobowiązane są do utrzymania czystości i porządku na chodnikach położonych wzdłuż nieruchomości. Do obowiązków należy oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz usuwanie błota i innych zanieczyszczeń.

Usunięty śnieg oraz lód mogą być pryzmowane na krawędzi chodnika lub w pasie zieleni przyulicznej, w sposób nieutrudniający ruchu pieszym. Śliskość chodników powinna być likwidowana poprzez posypywanie chodników materiałami szorstkimi np. piaskiem, bez stosowania środków chemicznych.

Należy również usuwać z dachów i gzymsów obiektów budowlanych bezpośrednio sąsiadujących z drogami i chodnikami sople lodowe i nawisy śniegu, niezwłocznie po ich powstaniu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych