PARTNER PORTALU

Firmy deweloperskie doceniają potencjał świata cyfrowego

W dzisiejszych czasach sukces firm w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Na znaczeniu zyskuje szczególnie Internet, głównie ze względu na szybkie i bardzo trwałe efekty, a także względnie niski koszt dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej. Jak deweloperzy promują swoje inwestycje mieszkaniowe w Internecie?

Autor: housemarket.pl 12 września 2019 08:11

Dzięki możliwościom, jakie dają nowe narzędzia promocyjne droga dotarcia do potencjalnego klienta jest znacznie szybsza i prostsza. W dzisiejszych czasach posiadanie wizytówki w sieci w postaci strony internetowej to już standard. Nie tylko w branży deweloperskiej, ale właściwie w każdej. Internet zyskuje na znaczeniu, głównie ze względu na szybkie i bardzo trwałe efekty, a także względnie niski koszt dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej.

Ważną rolę odgrywają tu pewne schematy postępowania użytkowników sieci, którzy nierzadko decyzję zakupową odnośnie mieszkania w konkretnej inwestycji poprzedzają wizytą w sieci, przeglądając witryny internetowe w poszukiwaniu opinii innych osób, które już z oferty skorzystały, bądź miały styczność z danym deweloperem. W rezultacie najczęściej decydują się na firmy znane, cieszące się ugruntowanym już, pozytywnym wizerunkiem lub też wybierają te osiedla, które zostały polecone przez innych.

Zdaniem ekspertów, firmy wykorzystujące w przemyślany sposób możliwości, które daje dynamiczne środowisko Internetu, uzyskują przewagę, która w dłuższej perspektywie przekłada się na wzrost zaufania klientów, umocnienie wizerunku, marki, i - co za tym idzie - wyniki finansowe. Jak wiadomo e-marketing to szerokie spektrum rozwiązań, stosowanych przez przedsiębiorstwa w sieci, w celu zaprezentowania swojego potencjału, począwszy od będącej podstawą działań e-marketingowych witryny Internetowej, poprzez reklamę w sieci, mailing, działania PR, a kończąc na wykorzystywaniu społeczności internetowych.

Społeczność liczona w milionach

Jeśli chodzi o serwisy społecznościowe to aktualnie najbardziej popularny jest aktualnie Facebook oraz Instagram. Społeczność skupiana wokół takich serwisów stale rośnie i liczy się ją w milionach. Strony te cieszą się popularnością ze względu na możliwość dwustronnej, szybkiej komunikacji, a także planowania ich zawartości. Dzięki temu deweloper nie jest już biernym dostawcą treści reklamowej, ale dodatkowo pełni rolę kreatora i partnera w dialogu. Deweloperzy nawiązują więź z „fanami” poprzez częstą i bezpośrednią komunikację na temat tego, co dzieje się w firmie. Prezentują aktualne i premierowe inwestycje, tak aby klienci zawsze mieli możliwość dotarcia do informacji.

- Planując działania komunikacyjne i marketingowe staramy się podążać za naszymi klientami - jesteśmy obecni zarówno w kanałach online, m.in.: w social mediach czy na portalach informacyjnych i branżowych, ale także prowadzimy działania offline, m.in.: w prasie, radiu, a także obecność na targach czy kampanie billboardowe). Taka strategia pozwala na wielopoziomowe zaangażowanie potencjalnych klientów. W naszym portfolio są inwestycje w siedmiu największych miastach w kraju, ponadto budujemy mieszkania dla różnych segmentów rynku pierwotnego. To sprawia, że dobór odpowiednich narzędzi wspierających sprzedaż jest uzależniony również od charakterystyki osiedla i każdorazowo dopasowany do potencjalnych odbiorców - mówi Zbigniew Juroszek, prezes Atal.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.