PARTNER PORTALU

Czy warto zwracać uwagę na łazienkowe mody?

Czy trendy mają znaczenie w tym, jak Polacy urządzają łazienki? Co będzie decydować o rozwoju tych wnętrz – zarówno prywatnych jak i publicznych? O tym dyskutowano podczas panelu inauguracyjnego IV Forum Branży Łazienkowej.

www.lazienka.pl

Autor: Publikator - lazienka.pl 03 kwietnia 2017 14:11

– Klienci przeprowadzają remonty w Polsce, wtedy gdy muszą, a nie gdy zmieniają się trendy. Moim zdaniem nie mają one więc wpływu wielkiego na decyzje zakupowe – ocenia Dariusz Jędrzejczak, szef działu handlowego w firmie Mochnik.

Jednak jak podkreśla projektant Piotr Wełniak – zadaniem projektanta jest prognozowanie trendów na przyszłość, bo od tego zależy komfort klientów.

– Musimy być trochę jasnowidzem, który przewidzi jak dane wnętrze będzie odbierane za 5-10 lat. A producent też musi mieć na uwadze to, jak my, projektanci, z danego produktu będziemy korzystać po dłuższym okresie. Tabelki i współpraca z marketingiem to oczywiście też coś na co trzeba poświęcić sporo uwagi, także przy współpracy z projektantami tworzącymi dane produkty. Wiemy, że muszą one być sensowne rynkowo. Ale też muszą dawać gwarancje, że będzie atrakcyjny po dłuższym czasie – mówi Piotr Wełniak.

– Musimy patrzeć oczywiście na to jak dany produkt będzie funkcjonował za parę lat, ale mam czasami wrażenie, że takie podejście sprawia, że jesteśmy zachowawczy – uważa Katarzyna Tworek, brand manager w firmie Aurora Technika Świetlna. Jej zdaniem bezpieczne sprzedażowo produkty ograniczają perspektywę klienta, nie dając mu możliwości na szaleństwo.

Więcej na ten temat tutaj.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.