PARTNER PORTALU

Jak pokolenie Y urządza swoje mieszkania?

Można stworzyć mikromieszkanie będące jednocześnie kuchnią, jadalnią, biurem oraz sypialnią i to z bardzo dobrym smakiem.

Autor: HouseMarket.pl 25 października 2016 11:16

Pokolenie X często jedynie wynajmuje lokum, a nawet decydują się na zamieszkanie ze współlokatorem. Niemniej jednak niezależnie od preferencji mieszkaniowych zależy im na odpowiednich aranżacjach. Otaczająca przestrzeń ma budować atmosferę korzystnie wpływającą na samopoczucie i kreatywne myślenie.

Nawet na małej powierzchni są w stanie tak zorganizować przestrzeń, aby spełniała wszystkie ich wymagania. Bardzo dobrym przykładem jest kawalerka o powierzchni 25 mkw. Kawalerka zyskuje wizualnie powierzchnię poprzez zainstalowane lustra w czasem nietypowych miejscach. Jak się okazuje można stworzyć mikromieszkanie będące jednocześnie kuchnią, jadalnią, biurem oraz sypialnią i to z bardzo dobrym smakiem. Co więcej mieszkanie pokolenia Y służy nie tylko do mieszkania, co się często staje się miejscem ich pracy.

Jak mieszka pokolenie Y?

Tak jak młodość rządzi się swoimi prawami, tak teraz design rządzi się prawami pokolenia Y. Osoby należące do tego pokolenia mają w tym momencie 18-35 lat i stanowią najbardziej atrakcyjną grupę docelową dla wszelakich usługodawców. Co prawda grupa ta jest niejednorodna, niemniej jednak millenialsi wyznaczyli nowe standardy zarówno w branży mieszkaniowej, jak i płacowej. Nie bez przyczyny młodzi designerzy nastawiają się na tą grupę osób, ceniącą sobie otwartość, funkcjonalność oraz innowacyjność.

- Innowacyjność jest kluczem do sukcesu – mówi Ela Malita, właścicielka marki Malita Just Wood. - Produkty muszą być na tyle atrakcyjne, aby nikt nie mógł przejść obok nich obojętnie, a jednocześnie muszą być w pełni funkcjonalne i wpływać pozytywnie na naszą psychikę. Starając się podążać za trendami łączymy to co funkcjonalne, dodając nietuzinkowe elementy w niecodzienny sposób – tłumaczy Ela Malita.

Projektanci z Malita Just Wood, śledząc trendy zauważyli, że dla pokolenia Y ważna jest jakość. Dlatego postawili na naturalne materiały i bywa, że czasem muszą zrobić kilkaset kilometrów, żeby znaleźć odpowiednie drewno.

- Nasi klienci zwracają ogromną uwagę na wykonanie oraz materiał, jest to dla nas jasny sygnał na co postawić. Unikatowość i wzornictwo to jedno, ale jakość to kryterium, którego nie da się przeskoczyć - dodaje Ela Malita.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.