PARTNER PORTALU

Nowa praca - nowe wnętrze?

Blisko 140 tys. Polaków przeprowadziło remont bądź zmianę w wystroju wnętrz przy okazji zmiany albo podjęcia pracy zawodowej – wynika z badań zrealizowanych przez Kantar TNS na rzecz marki farb Beckers. Na jakie zmiany zdaniem Polaków decydujemy się w tym momencie życia?

Autor: HouseMarket.pl 02 lutego 2018 16:05

Na pierwszym miejscu jest zakup nowych mebli – wskazało tak 9 proc. mieszkańców naszego kraju. W dalszej kolejności plasują się malowanie ścian i zakup drobnych dekoracji – po 8 proc., a następnie kompleksowy remont i odmalowanie, odświeżenie mebli – po 7 proc.. Według 5 proc. Polaków przy okazji zmiany pracy decydujemy się zaś na malowanie wzorów na ścianie.

- Jak wynika z badania, 13 proc. badanych uważa, że remont w mieszkaniu przeprowadza się przy okazji kluczowych momentów w życiu. Z całą pewnością zmianę pracy, a już szczególnie rozpoczęcie kariery zawodowej, do takich ważnych chwil można zaliczyć. Wielu Polaków moment ten nieraz inspiruje do kolejnych rewolucji, w tym właśnie tych w domowym wystroju. Trudno się dziwić, bo przecież dzięki zmianie kolorystyki ścian, można stworzyć wnętrza, które będą działać kojąco na zmysły i pomagać w odpoczynku po ciężkim dniu pracy. Otoczenie w odpowiednio dobranych barwach może też motywować do działania i sprzyjać podejmowaniu kolejnych wyzwań – mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Badanie dla marki Beckers pokazuje, że pod względem zmiany wystroju wnętrza w związku ze zmianą pracy przodują mieszkańcy północnej i południowej Polski. W tych regionach mieszkańcy decydują się dwukrotnie częściej na zmiany wnętrzarskie niż w zachodniej części kraju i aż czterokrotnie częściej niż w centralnej i wschodniej Polsce.

- Co ciekawe na remont czy metamorfozę we wnętrzach w związku z nową pracą częściej stawiają mężczyźni niż kobiety. W gronie osób, które dokonały metamorfozy domowych wnętrz przy tej okazji, 57 proc. stanowią panowie, zaś 43 proc. to panie. Dla porównania w tak ważnych momentach życia jak pojawienie się nowego członka rodziny, ślub czy nawet zakup własnego mieszkania, przeprowadzenie wnętrzarskich metamorfoz znacznie częściej deklarują kobiety – zauważa Aneta Stopa.

Badanie na marki rzecz Beckers zostało przeprowadzone przez Kantar TNS metodą omnibus na reprezentatywnej próbie 1,05 tys. Polaków w wieku 15 lat i więcej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.