Zmienione oblicze umywalek

Odpowiednia koncepcja kolorystyczna zmienia oblicze umywalki i wanny. Wybór barwy to klucz do stworzenia aranżacji, która będzie harmonijnie współgrać z naszą osobowością i dobroczynnie na nią wpływać.

Autor: HouseMarket.pl 01 czerwca 2016 11:40

Styl to wyraz naszej osobowości – zarówno w modzie, jak i we wnętrzach. Dlatego Villeroy & Boch inspiruje do jego poszukiwania i odkrywania. W kampanii Bathroom Poetry wraz z ludźmi ze świata mody i designu pokazuje różne spojrzenia na wzornictwo. Tym razem marka do kampanii zaprosiła Gesę Hansen – projektantkę, dla której wyrazem osobowości jest kolor.

Kolor musi się łączyć z formą

Hansen dla Villeroy & Boch stworzyła koncepcję kolorystyczną, która zmienia oblicze umywalek oraz wybranych kolekcji wanien. W swoim projekcie artystka urzeczywistniła myśl, że barwy mają moc. Bo jak sama mówi „kolory pozytywnie wpływają na nastrój i atmosferę we wnętrzu, a także dają nam poczucie wolności”.

Dla Gesy Hansen kolor musi harmonijnie łączyć się z formą. Projektantka swoją koncepcję kolorystyczną stworzyła dla geometrycznych umywalek Artis – okrągłej, owalnej, prostokątnej i kwadratowej. Inspiracje czerpała z natury i zmieniających się pór roku w Paryżu.

W ten sposób powstały cztery barwy, odpowiadające czterem porom roku, a każda z nich ma trzy stopnie intensywności: od świeżych zieleni wiosny, przez letnie żółcie i jesienne róże, po zimowe błękity. Paletę kolorów uzupełniają trzy eleganckie odcienie szarości i czerni. Według Hansen, nigdzie nie ma piękniejszych i bardziej interesujących kolorów niż w naturze. Wybór barwy to klucz do stworzenia aranżacji, która będzie harmonijnie współgrać z naszą osobowością i dobroczynnie na nią wpływać.

Miłość do projektowania

Urodzona w 1981 roku w rodzinie architektów i projektantów artystka uczyła się od najlepszych. Podczas studiów w Paryżu odbyła staż u słynnego architekta Jeana Nouvela. Po ukończeniu Uniwersytetu Bauhaus w Weimarze i Uniwersytetu Nagoya w Japonii pracowała dla kilku pracowni projektowych w Tokio i Paryżu.

W 2009 roku zgodnie z rodzinną tradycją stworzyła własną markę The Hansen Family, która projektuje ręcznie robione meble w stylu skandynawskim. Już pierwsza jej kolekcja zdobyła wiele renomowanych nagród w dziedzinie designu. Gesa Hansen święci również triumfy dzięki wybitnym projektom wnętrz pochodzącym z paryskiego studia HFB. W 2015 roku trafiła do grona 200 najważniejszych projektantów na świecie wybranych przez magazyn „Wallpaper”.

 

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych