Archicom sprzedał w pierwszym kwartale ponad 300 mieszkań

334 sprzedanych lokali oraz 282 przekazanych kluczami - z takim wynikiem Archicom podsumowuje pierwszy kwartał 2022 roku.

Autor: housemarket.pl 08 kwietnia 2022 13:34

  • Największy udział w sprzedaży Archicom w pierwszym kwartale 2022 roku miał kompleks mieszkaniowy typu mixed-use na terenie historycznego Browaru Piast (72 lokale).
  • W pierwszym kwartale wrocławski deweloper wprowadził do sprzedaży ponad 500 lokali.
  • Z początkiem roku Archicom zaoferował także klientom zakup mieszkania z unikatowym na rynku pakietem usług z zakresu lifestyle & time management. 

- W pierwszych miesiącach tego roku osiągnęliśmy bardzo dobry wynik sprzedażowy aż 334 klientów wybrało swój nowy lokal w Archicom. Na przełomie 2021/2022 rynek stopniowo zaczął się stabilizować po pandemii COVID-19. Wpływ na nastroje konsumenckie i szybkość podejmowania decyzji przez nabywców z pewnością ma rosnąca inflacja oraz stopy procentowe, a także konflikt zbrojny w Ukrainie. Stąd też mimo dobrego startu w 2022 w przyszłość patrzymy z pokorą i ostrożnością - mówi Waldemar Olbryk, prezes Archicom.

Największy udział w sprzedaży Archicom w pierwszym kwartale 2022 roku miał kompleks mieszkaniowy typu mixed-use na terenie historycznego Browaru Piast (72 lokale). Browary Wrocławskie dały klientom szeroki wachlarz wyboru od funkcjonalnych mieszkań, poprzez apartamenty premium i lofty. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się wieloetapowe osiedle kompletne – Olimpia Port (63 lokale) oraz osiedle Awipolis na willowym Oporowie (53 lokale).

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

CZYTAJ TEŻ: ARCHICOM Z NOWĄ DZIAŁKĄ W CENTRUM WROCŁAWIA 

W pierwszym kwartale wrocławski deweloper wprowadził do sprzedaży ponad 500 lokali, w tym m.in. kolejne etapy Browarów Wrocławskich (około 180 mieszkań) oraz River Point na Kępie Mieszczańskiej (185 lokali).
Z początkiem roku Archicom zaoferował także klientom zakup mieszkania z unikatowym na rynku pakietem usług z zakresu lifestyle & time management. Nabywcy mogli otrzymać w pakiecie wsparcie prywatnego asystenta, który może wyręczyć ich m.in. w procesie przeprowadzki, zaplanowaniu czasu wolnego, np. wakacji oraz w codziennej logistyce. Oferta „Czasouwalniacz” jest kolejnym elementem strategii - Archicom daje więcej. Nowatorskie rozwiązanie to odpowiedź na realia i dynamikę życia we współczesnym świecie, w którym najcenniejszą walutą dla klientów staje się czas. Koncept doskonale wspierał cele sprzedażowe spółki w Q1 2022.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.