Archicom sprzedał w pierwszym kwartale ponad 300 mieszkań

334 sprzedanych lokali oraz 282 przekazanych kluczami - z takim wynikiem Archicom podsumowuje pierwszy kwartał 2022 roku.

Autor: housemarket.pl 08 kwietnia 2022 13:34

  • Największy udział w sprzedaży Archicom w pierwszym kwartale 2022 roku miał kompleks mieszkaniowy typu mixed-use na terenie historycznego Browaru Piast (72 lokale).
  • W pierwszym kwartale wrocławski deweloper wprowadził do sprzedaży ponad 500 lokali.
  • Z początkiem roku Archicom zaoferował także klientom zakup mieszkania z unikatowym na rynku pakietem usług z zakresu lifestyle & time management. 

- W pierwszych miesiącach tego roku osiągnęliśmy bardzo dobry wynik sprzedażowy aż 334 klientów wybrało swój nowy lokal w Archicom. Na przełomie 2021/2022 rynek stopniowo zaczął się stabilizować po pandemii COVID-19. Wpływ na nastroje konsumenckie i szybkość podejmowania decyzji przez nabywców z pewnością ma rosnąca inflacja oraz stopy procentowe, a także konflikt zbrojny w Ukrainie. Stąd też mimo dobrego startu w 2022 w przyszłość patrzymy z pokorą i ostrożnością - mówi Waldemar Olbryk, prezes Archicom.

Największy udział w sprzedaży Archicom w pierwszym kwartale 2022 roku miał kompleks mieszkaniowy typu mixed-use na terenie historycznego Browaru Piast (72 lokale). Browary Wrocławskie dały klientom szeroki wachlarz wyboru od funkcjonalnych mieszkań, poprzez apartamenty premium i lofty. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się wieloetapowe osiedle kompletne – Olimpia Port (63 lokale) oraz osiedle Awipolis na willowym Oporowie (53 lokale).

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

CZYTAJ TEŻ: ARCHICOM Z NOWĄ DZIAŁKĄ W CENTRUM WROCŁAWIA 

W pierwszym kwartale wrocławski deweloper wprowadził do sprzedaży ponad 500 lokali, w tym m.in. kolejne etapy Browarów Wrocławskich (około 180 mieszkań) oraz River Point na Kępie Mieszczańskiej (185 lokali).
Z początkiem roku Archicom zaoferował także klientom zakup mieszkania z unikatowym na rynku pakietem usług z zakresu lifestyle & time management. Nabywcy mogli otrzymać w pakiecie wsparcie prywatnego asystenta, który może wyręczyć ich m.in. w procesie przeprowadzki, zaplanowaniu czasu wolnego, np. wakacji oraz w codziennej logistyce. Oferta „Czasouwalniacz” jest kolejnym elementem strategii - Archicom daje więcej. Nowatorskie rozwiązanie to odpowiedź na realia i dynamikę życia we współczesnym świecie, w którym najcenniejszą walutą dla klientów staje się czas. Koncept doskonale wspierał cele sprzedażowe spółki w Q1 2022.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych