PARTNER PORTALU partner portalu

Asbud celuje w sztuczną inteligencję. Wirtualny doradca pomoże kupić mieszkanie

Wirtualny doradca Asbud Group ma na imię AsBot i jest pierwszym dwujęzycznym tekstowym i głosowym botem na rynku nieruchomości w Polsce. Bot pomaga znaleźć oferty mieszkań najlepiej odpowiadające preferencjom poszukujących.

Autor: housemarket.pl 14 stycznia 2021 09:51

AsBot dzięki integracji z bazą dewelopera przejrzy oferty mieszkań w obu aktualnie dostępnych inwestycjach Central Garden i Towarowa Towers, a następnie dopasuje je do preferencji klienta oraz wyświetli rekomendowane plany mieszkań. Odpowie również na m.in. różne pytania związane z inwestycją, pokaże jej wizualizacje, opisze okolicę, wskaże adres do biura sprzedaży czy umówi klienta na spotkanie z doradcą. AsBot łączy w sobie funkcję tekstowego czatu oraz, co unikalne, systemu rozpoznawania mowy. Klienci mogą więc do niego zarówno pisać, jak i mówić w zależności od wygody, w dwóch wersjach językowych – po polsku i angielsku. W razie potrzeby, klient będzie mógł również przełączyć się na rozmowę z realnym doradcą w tym samym okienku czatu.

Tworząc AsBot KODA Bots zdecydowało się na połączenie autorskiego systemu operacyjnego KODA z algorytmami sztucznej inteligencji, którymi zarządzać można w trybie low code właśnie w systemie operacyjnym KODA. System operacyjny KODA umożliwia ponadto integrację z dowolnymi, zewnętrznymi kanałami i aplikacjami. W przyszłości pozwoli na elastyczność w rozbudowywaniu bota o nowe kanały komunikacji i funkcje ułatwiające obsługę klientów. Pozwoli również na bieżąco dostosowywać funkcjonalności i bazę wiedzy w zależności od potrzeb odbiorców.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Asbud od zawsze stawia na innowacyjne rozwiązania, zarówno realizując kolejne inwestycje, jak i w obszarze obsługi klientów. Jestem przekonany, że udostępniając czat- i voicebota wyznaczamy nowy standard w obsłudze klientów wśród firm deweloperskich, a jednocześnie otwieramy nową platformę komunikacji z firmą dostępną non-stop – mówi Raied Tanous, CEO ASBUD Group. – Potrzeby nabywców zmieniają się, a sposoby komunikacji powinny być do nich na bieżąco dostosowywane. Dlatego nie wykorzystujemy gotowego narzędzia, ale rozwiązanie szyte na miarę - dodaje Raied Tanous.

Rozmowa z AsBotem przebiega bardzo naturalnie - cały proces znalezienia mieszkania można przejść w kilka minut, klikając w podpowiedzi w postaci butonów lub po prostu zadając pytania, nawet potocznym językiem, a zatem w taki sposób, w jaki zwróciłoby się np. do konsultanta na infolinii. Rozmowy w języku polskim lub angielskim z wirtualnym pomocnikiem są obsługiwane w ramach jednego panelu. Konwersacja wkracza więc na nowy poziom, niedostępny do tej pory w rozwiązaniach dla branży prop-tech.

- Firmy coraz częściej dostrzegają, że chatboty i voiceboty usprawniają proces obsługi klienta w sposób nieporównywalny z innymi kanałami kontaktu. Wdrożenie takich rozwiązań zapewnia klientom dużo szybszą odpowiedź na ich pytania, odciąża całe zespoły client service od konieczności odpisywania na setki, najczęściej bardzo podobnych zapytań, a co bardzo istotne, uniezależnienia proces kontaktu klienta z firmą, od godzin pracy biura czy nagłych skoków ruchu na stronie. Firma umożliwiając kontakt 24/7, w dodatku tak w formie pisanej, jak i mówionej, jest prokliencka i otwarta na ciągły dialog. Możliwość wysyłania komunikatów zawierających spersonalizowane informacje pogłębia relacje z odbiorcami - dodaje Mariusz Pełechaty.

Wprowadzenie bota to kolejny element w budowie nowoczesnych rozwiązań komunikacji z klientami przez Asbud. Spółka jest przekonana, że wprowadzenie możliwości kontaktu z firmą o dowolnej porze będzie miało pozytywny wpływ na sprzedaż oraz wygodę nabywców. ASBUD obserwuje, że klienci oczekują informacji tu i teraz, a wielu z nich jest przyzwyczajonych do nowych technologii. Dzięki takim narzędziom deweloper chce zwiększyć ich komfort i ułatwić dostęp do informacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Retransmisja sesji:

Mieszkaniowa moda. Jak będziemy mieszkać po pandemii? • TrendWatch – ekologiczne, śmiałe, nowoczesne, dobrze zaprojektowane

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.