PARTNER PORTALU partner portalu

Aurelia umacnia pozycję w Echo i prezentuje kolejne inwestycje

Ponad tysiąc rozmów odbył wirtualny doradca Echo Investment - Aurelia, która od kwietnia zagościła na stronach internetowych inwestycji dewelopera. Firma wprowadziła chatbota na wszystkie strony dedykowane swoim projektom mieszkaniowym.

Autor: housemarket.pl 05 czerwca 2020 11:27

Aurelia ma dostęp do pełnej bazy danych o mieszkaniach w ofercie Echo Investment i na podstawie kryteriów podanych przez rozmówców, jest w stanie w ciągu kilku sekund wyszukać lokal spełniający ich oczekiwania. Użytkownicy mogą np. sprecyzować, jaki jest ich limit budżetowy, jakiej powierzchni poszukują, podać liczbę pokoi czy preferowaną ekspozycję na strony świata. Rozmową z nią jest możliwa o każdej porze i każdego dnia tygodnia. Co więcej, Aurelia od niedawna dostępna jest na wszystkich stronach internetowych projektów mieszkaniowych Echo Investment.

- W przeciągu zaledwie dwóch miesięcy aż 1153 osoby skorzystały z jej wsparcia, a liczba ta wciąż rośnie. Nasi klienci najchętniej pytają Aurelię o wizualizacje mieszkania, rozkład i lokalizację, ale także o rozwiązania Echo Smart. Najbardziej zapracowana Aurelia była na stronie naszej warszawskiej inwestycji Stacji Wola, gdzie odbyła blisko 150 rozmów z osobami zainteresowanymi kupnem mieszkania - mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań Echo Investment.

Wyjaśnia, że udostępniając Aurelię na kolejnych inwestycjach, w tym na stronach apartamentów premium, firma liczy na jeszcze większą liczbę rozmów.

- Każda konwersacja z klientem kształci chatbota, poszerza jego wiedzę i pozytywnie wpływa na szybkość reakcji. Chatbot wykorzystuje rozwijaną przez Google technologię sztucznej inteligencji Dialogflow. Dzięki rozwiązaniom programistycznym K2Bots.AI, jej możliwości zostały zintegrowane z systemami informatycznymi Echo Investment, uwzględniając zarówno korzystanie z baz danych o produktach mieszkaniowych, jak i współpracę z rozwiązaniami klasy CRM, Marketing Automation i Business Intelligence - mówi Dawid Wrona.

Echo Investment wdrożyło mobilne odbiory mieszkań. Od ponad dwóch lat mieszkania przekazywane są przy użyciu wzmocnionych tabletów Samsung, co oszczędza czas klientów oraz papier. Ponadto firma wprowadziła możliwość spotkań online z doradcami, podczas których prezentowane są makiety Virtual Reality projektów oraz ich najbliższej okolicy. Kolejnym udogodnieniem jest elektronizacja procesu rezerwacji mieszkania - dzięki współpracy z Asseco, od końca marca kupujący mogą zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Reagując na zmieniające się potrzeby klientów, deweloper planuje na bieżąco wdrażać dalsze zmiany w swoich procesach biznesowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.