PARTNER PORTALU partner portalu

Dawid Wrona, Echo: zamierzamy kontynuować pracę nad cyfryzacją naszych procesów sprzedaży

- Klienci bardzo dobrze przyjęli naszą propozycję przeniesienia spotkań w strefę cyfrową. Dzięki wprowadzeniu możliwości podpisu cyfrowego na umowach rezerwacyjnych, udało się nam zawrzeć ponad 20 umów w zaledwie cztery dni od uruchomienia usługi - Dawid Wrona z Echo Investment podsumowuje efekty nowych działań firmy.

Autor: housemarket.pl 14 kwietnia 2020 08:34

Echo Investment wdraża zmiany w procesach biznesowych, które mają za zadnie doprowadzić do ograniczenia konieczności osobistego potwierdzania lub odbioru dokumentów niezbędnych podczas zakupu mieszkania.

- Nie drukujemy żadnych dokumentów, tylko używamy elektronicznego formularza na tabletach. Nasi klienci mogą wybrać oraz zarezerwować mieszkanie z oferty Echo Investment bez wychodzenia z domu. Z myślą o ich bezpieczeństwie i komforcie, wprowadziliśmy możliwość spotkań online z naszymi doradcami, obejrzenia mieszkania w makiecie virtual reality (VR), na której nasi doradcy prezentują pełną ofertę mieszkaniową, rozkłady mieszkań, a nawet widok z okna - mówi Dawid Wrona.

Dodaje, że poza zdalną formą, prezentacja oferty wygląda dokładnie tak, jak miałoby to miejsce na spotkaniu w biurze sprzedaży. Echo we współpracy z Asseco Data Systems i Samsung Electronics Polska, z końcem marca wdrożyło system wykorzystujący technologię biometrii i urządzenia mobilne, który pozwala na elektronizację procesu zakupu mieszkania i eliminuje konieczność podpisywania papierowej wersji dokumentów podczas spotkania z doradcą.

- To prosty i bezpieczny system, który oszczędza czas, upraszcza formalności, a szczególnie w obecnych czasach ułatwia przeprowadzenie transakcji. Szczegóły umowy są ustalane na zdalnych spotkaniach pomiędzy doradcą, a klientem. Następnie doradca składa w wyznaczonym miejscu podpis biometryczny za pomocą aplikacji Signatus, czyli na przykład podpisuje się elektronicznym rysikiem na ekranie - wyjaśnia Dawid Wrona.

Przyznaje, że rozwiązanie zostało świetnie przyjęte przez naszych klientów, a z narzędzia już w pierwszych trzech dniach skorzystało ponad 20 klientów.

- Klienci bardzo dobrze przyjęli naszą propozycję przeniesienia spotkań w strefę cyfrową. Dzięki wprowadzonym ostatnio rozwiązaniom, klienci mogli umówić się na rozmowę z naszymi doradcami i odbyć ją na własnych warunkach, np. z domowej kanapy. Największą furorę zrobiły nasze makiety virtual reality (VR), a dokładnie funkcja, która pokazuje widok z okna wybranego mieszkania. Jest to rozwiązanie, które niesamowicie działa na wyobraźnię i powala klientom zwizualizować sobie ich przyszłe miejsce do życia - mówi Dawid Wrona.

Dodaje, że to dopiero początek. Echo zamierza kontynuować pracę nad cyfryzacją procesów i reagować na bieżąco na potrzeby zgłaszane przez naszych klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.