Echo Investment stawia na Paczkomaty InPost

Echo Investment rozpoczęło długoterminową współpracę z firmą InPost. W ramach umowy przy inwestycjach mieszkaniowych i wielofunkcyjnych dewelopera będą montowane Paczkomat. Pierwsze urządzenie już zostało zainstalowane przy warszawskim projekcie Moje Miejsce. Kolejne Paczkomaty powstaną przy osiedlach w Krakowie i Poznaniu.

Autor: housemarket.pl 03 lutego 2021 10:25

InPost jest pierwszą firmą w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów - samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek, czynnych 24/7. Dzięki innowacyjnej technologii, umożliwia odbiór przesyłek wygodniej, taniej i z korzyścią dla środowiska. Paczkomaty zwiększyły wydajność usług logistycznych, a o ich sukcesie zadecydowała też szybkość dostaw – aż 98 proc. przesyłek dostarczanych jest już następnego dnia po nadaniu.

- Paczkomat stał się niezbędną częścią infrastruktury miejskiej, gdyż ułatwia codziennie życie mieszkańcom. Nie jest więc zaskoczeniem, że zauważyli to także deweloperzy i postanowili projektować nowe osiedla z uwzględnieniem miejsca na Paczkomaty. Jesteśmy zawsze blisko ludzi, dlatego nasze plany rozwoju obejmują również nowo powstające założenia urbanistyczne – zarówno te mieszkaniowe, jak i usługowe. Współpraca z deweloperami i Paczkomat na osiedlach mieszkaniowych to jeden z elementów rozbudowy naszej sieci. Kluczowym czynnikiem przy wyborze miejsca jest jego dogodne położenie i dostępność dla użytkowników. Uruchomienie Paczkomatu w inwestycji Moje Miejsce w Warszawie to dopiero początek naszej współpracy - komentuje Rafał Brzoska, prezes InPost.
Paczkomat na Moim Miejscu.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Współpracę Echo Investment i InPostu zainaugurował Paczkomat® na Moim Miejscu. Jest to nowo zaprojektowany fragment Warszawy, gdzie znajdują się mieszkania, punkty usługowe i biura. Latem 2020 r. deweloper otrzymał pozwolenie na użytkowanie dla 5 kameralnych budynków mieszkaniowych z 243 lokalami.

Natomiast na początku 2021 r. Echo Investment zakończy budowę ostatniej części Mojego Miejsca – biurowca oraz otaczającej go przestrzeni publicznej, w którą wpisany jest szereg udogodnień dla przyszłych lokatorów i najemców. Wszystko to w ramach koncepcji 15-minutowego miasta – przyjaznego miejsca do życia, gdzie to co niezbędne, dostępne jest na wyciągnięcie ręki.

- Wprowadzamy kolejne udogodnienie dla mieszkańców oraz użytkowników naszych osiedli i projektów wielofunkcyjnych. Do tej pory instalowaliśmy skrzynki Pakomatic, z których przesyłki pocztowe i kurierskie odbierać mogli mieszkańcy. Postanowiliśmy pójść krok dalej i nawiązać współpracę z InPostem. Z Paczkomatu przy warszawskim projekcie Moje Miejsce mogą korzystać zarówno mieszkańcy, pracownicy biurowca, jak i pozostali użytkownicy. Prowadzimy już rozmowy na temat instalacji kolejnych Paczkomatów. Urządzenia staną m.in. na naszych osiedlach w Krakowie i Poznaniu, a pozostałe lokalizacje czekają na zatwierdzenie. Wierzymy, że dodanie tej usługi do naszych inwestycji zwiększy komfort życia ich mieszkańców - tłumaczy Kazimierz Monkiewicz, manager ds. CSR i CSV w Echo Investment.

Technologie w służbie komfortu i bezpieczeństwa

Od końca 2018 r. Echo Investment, na wszystkich realizowanych osiedlach, instaluje punkty odbioru paczek pocztowych i kurierskich Pakomatic. Z tego udogodnienia korzystać mogą już m.in. mieszkańcy osiedla Jarzębinowego w Łodzi, osiedla Jaśminowego czy Browarów Warszawskich. Dzięki specjalnej aplikacji kurier lub listonosz mogą połączyć się z modułami skrzynek i zostawić przesyłkę.

Innowacyjne skrytki pocztowe oraz Paczkomaty to nie jedyne udogodnienia oferowane przez Echo Investment. Jako pierwszy polski deweloper, spółka wprowadziła do standardowej oferty lokale z inteligentnym systemem zarządzania mieszkaniem Echo Smart, dopasowanym do indywidualnych potrzeb właścicieli.

Deweloper na bieżąco wdraża także kolejne innowacje, które pozwolą przystosować budowane przez siebie projekty mieszkaniowe do nowych warunków, w tym zadbać o podwyższony poziom bezpieczeństwa i higieny. Dzięki współpracy z NTT System, nowe obiekty wyposażane są m.in. w system automatycznego otwierania drzwi bez konieczności ich dotykania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.