PARTNER PORTALU partner portalu

Echo powiększa zespół. Do grupy dołącza Aurelia

Obserwując zmiany zachodzące w naszym społeczeństwie oraz łatwość z jaką sięgamy po nowe technologie, Echo Investment dostarcza kolejne rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję. Firma wprowadza innowacje także do swojej komunikacji z klientami. Najnowszym udogodnieniem, z jakiego mogą skorzystać osoby poszukujące mieszkania, jest Aurelia - wirtualny doradca klienta.

Autor: housemarket.pl 07 kwietnia 2020 12:34

Echo Investment stawia na technologie zapewniające użytkownikowi komfort, bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Tylko w 2020 r. deweloper planuje wybudować i zaoferować klientom ponad 1,2 tys. mieszkań wyposażonych w przygotowany do dalszej rozbudowy inteligentny system do zarządzania domem "Echo smart”. Wśród nich znajdą się m.in. lokale w Browarach Warszawskich, łódzkiej Fuzji czy Stacji 3.0 we Wrocławiu. O nich, choć nie tylko, już dziś osoby zainteresowane inwestycją w mieszkanie mogą porozmawiać z Aurelią.

Chatbot Aurelia o inwestycjach mieszkaniowych Echo Investment wie niemal wszystko. Rozmową z nią jest możliwa na Facebook Messengerze oraz stronach internetowych wybranych inwestycji - Stacji Wola w Warszawie, Fuzji w Łodzi, osiedla KRK w Krakowie, Stacji 3.0 we Wrocławiu, a także poznańskich Naszych Jeżyc. Docelowo Aurelia zagości na stronach wszystkich projektów mieszkaniowych Echo Investment.

- Łatwo zauważyć, że to klienci i ich potrzeby stały się najważniejszym katalizatorem zmian, które nadają kształt współczesnym inteligentnym mieszkaniom, budynkom, a nawet miastom. Zmienia się także sposób, w jaki się z nimi komunikujemy. Nasi klienci oczekują szybkich reakcji i łatwego dostępu do wiedzy, a Aurelia spełnia oba warunki. Dzięki chatbotowi, osoba poszukująca mieszkania może zawsze otrzymać potrzebne informacje i najlepsze podpowiedzi, by znaleźć mieszkanie dokładnie dopasowane do jej potrzeb - mówi Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment.

Aurelia ma dostęp do pełnej bazy danych o mieszkaniach w ofercie Echo Investment i na podstawie kryteriów podanych przez rozmówców, jest w stanie w ciągu kilku sekund wyszukać lokal spełniający ich oczekiwania. Użytkownicy mogą np. sprecyzować, jaki jest ich limit budżetowy, jakiej powierzchni poszukują, podać liczbę pokoi, pięter czy preferowaną ekspozycję na strony świata.

- Aurelia to doradca, który jest dostępny całą dobę, ma imponującą wiedzę na temat naszych inwestycji i nieograniczony zapał do pracy. Jest jednym z udogodnień, które wprowadzamy do naszej komunikacji z klientami, tak by mogli oni sprawdzić naszą ofertę z każdego miejsca na ziemi i o dogodnej dla nich porze. Poszukujący mieszkania marzeń mogą porozmawiać i znaleźć je z Aurelią, szczegóły omówić z naszym doradcą biura sprzedaży podczas spotkania online, a potem dokonać rezerwacji przy użyciu elektronicznego podpisu - dodaje Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań Echo Investment.

Ambicją Echo było opracowanie chatbota zdolnego do poprowadzenia naturalnej i miłej, a zarazem profesjonalnej rozmowy.

- Aurelia oferuje klientom niezwykle wygodny i szybki dostęp do informacji na temat inwestycji mieszkaniowych z poziomu Messengera - komentuje Maciej Maliszewski z firmy K2Bots.AI, odpowiedzialnej za wdrożenie chatbota.

Echo Investment, jako pierwszy deweloper na polskim rynku, wdrożyło mobilne odbiory mieszkań. Od dwóch lat można je odbyć zdalnie - za pomocą wzmocnionych tabletów Samsung, co oszczędza czas klientów oraz papier. Ponadto firma wprowadziła możliwość spotkań online z doradcami, podczas których prezentowane są makiety Virtual Reality projektów oraz ich najbliższej okolicy.

Kolejnym udogodnieniem jest elektronizacja procesu rezerwacji mieszkania - dzięki współpracy z Asseco, od końca marca klienci mogą zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Deweloper planuje wdrażać także dalsze zmiany w swoich procesach biznesowych. Już niedługo klienci będą mogli śledzić postępy na budowach Echo Investment w czasie rzeczywistym, podczas wideo rozmowy z doradcą lub dzięki dedykowanej zakładce na fanpage’u Echo Mieszkania na Facebooku.ej właścicielami są węgierski Wing IHC Zrt oraz Griffin Real Estate.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.