PARTNER PORTALU partner portalu

Ewa Rathe-Głowacka, Victoria Dom: Osiągnęliśmy pozycję lidera na warszawskim rynku

Victoria Dom sprzedała w II kwartale 2021 r. 459 lokali i zajęła pierwsze miejsce wśród warszawskich deweloperów pod względem sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym.

Autor: Housemarket.pl 23 sierpnia 2021 08:32

Jak podaje w raporcie Rednet Consulting, przewaga dewelopera uwidoczniła się także w liczbie lokali oferowanych do sprzedaży. Pod koniec czerwca spółka miała w ofercie 654 lokale, co stanowiło 5,8 proc. wszystkich udostępnionych mieszkań w Warszawie. Wciąż najbardziej popularne w stolicy są nieduże mieszkania 2- i 3- pokojowe.

– Pozycja lidera bardzo nas cieszy. Tym bardziej, że osiągnęliśmy ją w momencie, gdy na rynku mieszkaniowym w Warszawie odnotowano sezonowy spadek sprzedaży mieszkań. Ogółem deweloperzy sprzedali 6 051 mieszkań, tj. o 700 mniej niż w I kwartale tego roku – mówi Ewa Rathe-Głowacka z Victorii Dom.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sprzedaż Victorii Dom wzrosła względem minionego kwartału o 2,5 proc. Najwięcej mieszkań dewelopera sprzedanych zostało w dzielnicy Włochy (166) oraz w Ursusie (153).

Victoria Dom wprowadziła w II kw. 2021 r. do sprzedaży pięć nowych inwestycji: Miasteczko Nova Sfera I etap, Młoda Wawa, Osiedle Krzewna I etap, Ursus Factory 7 i Miasteczko Nova Ochota 9. Jak wynika z raportu Rednet Consulting deweloper odnotował wzrost dostępnej oferty o ponad 90 proc. względem marca 2021 roku. Najwięcej mieszkań Victoria Dom oferuje w: Ursusie, Białołęce i Włochach. Łącznie w tych trzech dzielnicach deweloper oferował 517 mieszkań, co stanowiło blisko 80 proc. jego całkowitej oferty.
Najpopularniejsze są dwa i trzy pokoje.

Według Rednet Consulting w II kwartale 2021 roku największy udział w sprzedaży ogółem miały mieszkania w cenie z zakresu 9000 – 9 999 PLN/mkw. (19 proc.), a następnie 8 000 – 8 999 PLN/m2 (18,4 proc.) oraz 10 000 – 10 999 PLN/m2 (16,3 proc.). Najbardziej poszukiwane są lokale 2-pokojowe (prawie 40 proc. sprzedaży) i 3-pokojowe (ponad 36 proc.). Według E. Rathe-Głowackiej sukces oferty Victorii Dom stanowi potwierdzenie wyliczeń analityków.

– Nabywcy wciąż poszukują przede wszystkim funkcjonalnych mieszkań atrakcyjnych cenowo, w podstawowym standardzie. Ważna jest dla nich też lokalizacja oraz udogodnienia takie jak bliskość dobrze rozwiniętej infrastruktury – żłobków przedszkoli, szkół, sklepów – oraz na co coraz częściej nasi klienci zwracają uwagę na bliskość także terenów zielonych. Victoria Dom od początku uwzględnia te preferencje w swojej strategii biznesowej – podkreśla.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.