PARTNER PORTALU partner portalu

Jacek Zengteler,Yareal: 2020 z pewnością był bezprecedensowy

W ostatnim roku odnotowaliśmy bardzo dobre wyniki sprzedaży, choć podobnie jak cały rynek na pewno z głębszą niż rok temu refleksją podchodzimy do marzeń na kolejnych 12 miesięcy - Jacek Zengteler podsumował działania Yareal w 2020 roku.

Autor: housemarket.pl 15 stycznia 2021 08:06

To był wyjątkowo nieprzewidywalny rok. Wszyscy przekonaliśmy się, że - niezależnie od branży - musimy być przygotowani na najbardziej nawet nieprawdopodobne zwroty sytuacji w otoczeniu rynkowym. Czy epidemia wpłynęła na Państwa działalność?

Wpływ epidemii na naszą działalność, podobnie jak na całą gospodarkę i społeczeństwo, odbywał się falami i wciąż jest odczuwalny. Praktycznie z dnia na dzień adaptowaliśmy firmę do funkcjonowania w modelu zdalnym, dostosowując bieżącą działalność do ciągłych zmian, dotyczących zarówno klientów, procesu sprzedaży, jak i realizacji inwestycji. Rok 2020 z pewnością był bezprecedensowy pod względem poziomu niepewności na rynku. Jednak dostosowanie się do tych warunków było możliwe.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Z jakimi wynikami zamknęli Państwo 2020 rok?

Dzięki przemyślanej konstrukcji oferty Yareal zamyka tegoroczną sprzedaż na poziomie nieco powyżej bardzo dobrego wyniku z 2019 roku. Największy wpływ na ten sukces - odniesiony mimo trwającej pandemii - miały przede wszystkim postawa i zaangażowanie naszego zespołu. Ten rok pokazał również, że sprawdza się nasza strategia oparta na realizacji jakościowych, przemyślanych i ekologicznie zrównoważonych inwestycji.

Udało się spełnić wszystkie zamierzenia?

W rok 2020 wkraczaliśmy z marzeniami, które w kolejnych miesiącach trzeba było wielokrotnie przemyśleć i zweryfikować w obliczu nieprzewidywalnych wydarzeń. Po nagłym pojawieniu się pandemii realia biznesowe często się zmieniały - od podstawowego celu, aby przetrwać, poprzez przyspieszoną adaptację w niepewnych warunków, aż po możliwość budowania przewagi rynkowej – już w zupełnie nowych warunkach. Był to rok tak dziwny i pełen abstrakcyjnych wręcz sytuacji, że trudno podsumować go jako okres spełnionych marzeń. Najważniejsze, że udało nam się przeprowadzić firmę obronną ręką, a nasi pracownicy i partnerzy biznesowi uniknęli poważniejszych komplikacji zdrowotnych – to jedyne marzenie tego roku, o którym dzisiaj możemy powiedzieć, że się spełniło. Mamy setki nowych zadowolonych klientów, którzy w swoich mieszkaniach nie tylko mieszkają, ale często również pracują w związku z pandemiczną rzeczywistością. Zmieniły się również marzenia klientów, którzy obecnie szukają większych mieszkań, bardziej wartościowych przestrzeni wspólnych, zielonych terenów, ogródków, tarasów, a przede wszystkim dodatkowej przestrzeni do pracy. W ostatnim roku odnotowaliśmy bardzo dobre wyniki sprzedaży, choć - podobnie jak cały rynek - na pewno z głębszą niż rok temu refleksją podchodzimy do marzeń na kolejnych 12 miesięcy.

Retransmisja sesji:

Mieszkaniowa moda. Jak będziemy mieszkać po pandemii? • TrendWatch – ekologiczne, śmiałe, nowoczesne, dobrze zaprojektowane

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.