PARTNER PORTALU partner portalu

Kup i Mieszkaj o tym, jak skutecznie sprzedawać mieszkania

Jak utrzymać dynamikę sprzedaży mieszkań? - Odpowiednie zaangażowanie po stronie działu sprzedaży pozwala działać nawet w trakcie gospodarczego spowolnienia. Pogłębiona analityka i poszukiwanie maksymalnie rentownych rozwiązań pozwala osiągać bardzo dobre rezultaty - mówi dla HouseMarket.pl Jacek Piotr Kacprzyk, prezes zarządu Kup i Mieszkaj.

Autor: Housemarket.pl 22 września 2020 13:17

Według ekspertów, spowolnienie gospodarcze jest widoczne na rynku mieszkaniowym, a tempo sprzedaży mieszkań znacznie zwolniło. Co mogą lub powinni zrobić deweloperzy, by przeciwdziałać negatywnym trendom?

Jacek Piotr Kacprzyk: W mojej opinii deweloperzy muszą znacznie zwiększyć jakość obsługi sprzedaży. Bardziej wymagający rynek skłania do poświęcenia uwagi analizie podejmowanych działań i do większego zaangażowania. Myślę, że nie bez znaczenia pozostaje kwestia optymalizacji projektów. Warto na bieżąco sprawdzać skuteczność poszczególnych narzędzi marketingowych. A po stronie handlowców zwiększyć energię poświęcaną w pracę nad poszczególnymi leadami. Przyzwyczailiśmy się do bardzo komfortowej sytuacji na rynku nieruchomości. Dziś wygrają ci deweloperzy, którzy wybierają skuteczne rozwiązania i inwestują w najlepszych pracowników.

Druga kwestia to spójna odpowiedź deweloperów na spowolnienie gospodarcze. Pandemia wpłynęła na opóźnienie działań urzędów i sądów. Inwestorzy wstrzymali część projektów, oczekując na rozwój sytuacji na rynku. W mojej ocenie ważne będzie wypracowanie wspólnego stanowiska i solidarne działanie, które pomoże nie tylko deweloperom, ale przede wszystkim kupującym nowe mieszkania czy domy. To przecież w rękach konsumentów pozostaje los całej branży deweloperskiej oraz firm świadczących usługi na potrzeby inwestycji. Musimy analizować oferty, rozmawiać z klientami i sprawnie reagować na sytuację w gospodarce. Jestem zwolennikiem umiarkowanego optymizmu. Widzimy, że sytuacja w gospodarce jest zmienna, niemniej popyt na nieruchomości zawsze utrzymuje się na relatywnie wysokim poziomie względem innych form inwestowania. Zakup mieszkania czy domu zawsze będzie lepszym pomysłem niż trzymanie pieniędzy na lokacie o niskim oprocentowaniu.

Kup i Mieszkaj, tylko w jednym - trudnym dla branży - miesiącu, podpisało 30 umów rezerwacyjnych. To sporo, biorąc pod uwagę aktualną sytuację na rynku. Jaka jest Państwa recepta na skuteczną sprzedaż?

Wynik przedsprzedaży inwestycji WoW Wola faktycznie robi wrażenie. Nie traktuję go jednak jako nieoczekiwanego, a pewien standard jaki oferujemy klientom Kup i Mieszkaj. Deweloper Metropolis Investments już trzeci raz zaufał nam w kwestii sprzedaży. Myślę, że jest kilka czynników, które złożyły się na sukces tej warszawskiej inwestycji mieszkaniowej.

Pierwsza kwestia to na pewno sam produkt. Zespół Kup i Mieszkaj wspiera deweloperów na każdym etapie realizacji projektu. Pomagamy przygotować inwestycję, która przykuje uwagę kupujących i spełni oczekiwania różnych grup klientów. WoW Wola to przykład funkcjonalnego budynku z mieszkaniami o różnorodnej strukturze. Każdy poszukujący nowej nieruchomości znajdzie coś dla siebie. Nie bez znaczenia pozostaje lokalizacja oraz części wspólne. A nowatorskie wykończenie elewacji będzie przykuwać uwagę mieszkańców oraz ich gości.

Mimo pandemii koronawirusa zdecydowałem się powiększyć zespół o doświadczonych handlowców oraz ekspertów marketingu deweloperskiego. Biznes wymaga podejmowania szybkich decyzji. Kiedy inni zwalniali, ja pozyskiwałem specjalistów, którzy dziś pracują dla naszych klientów. Kup i Mieszkaj dysponuje pełnym zapleczem eksperckim i jest w stanie kompleksowo obsłużyć projekty o dowolnej skali. Stawiamy na długofalowe relacje z pracownikami, dzięki czemu dostarczamy klientom serwis wysokiej jakości i na konkurencyjnych warunkach finansowych.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.