Kupujący zasługuje na więcej



Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Kup i Mieszkaj Sp. z o.o. - 08 kwietnia 2021 08:11


Zgodnie z danymi GUS ilość projektów deweloperskich uruchamianych rok do roku maleje. Jednak podaż oraz popyt nadal utrzymują się na relatywnie wysokim poziomie. W dużych i średnich aglomeracjach inwestorzy konkurują ze sobą, walcząc o przyciągnięcie uwagi kupujących.

Na rynku pierwotnym trwa odbudowa dynamiki sprzedaży, która zmalała podczas pierwszych miesięcy pandemii. Rok od jej wystąpienia nauczyliśmy się żyć w nowej rzeczywistości, a kupujący obserwując sytuację w gospodarce, ruszyli na zakupy. Inwestowanie w nieruchomości nigdy nie było bardziej opłacalnie niż dziś.

Zmieniły się preferencje nabywców. Coraz częściej mówią oni o potrzebie zwiększenia metrażu czy posiadania balkonu, tarasu lub prywatnego ogródka. Domy i mieszkania stały się nie tylko miejscem odpoczynku, ale też pracy oraz nauki. W ślad za tym pojawiły się wyzwania stawiane deweloperom. W jaki sposób prześcignąć konkurencję? I szczególnie w dużych miastach skupić uwagę kupujących na własnym produkcie?

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Odpowiedź na to pytanie znają eksperci pracujący w firmach wyspecjalizowanych w kompleksowej obsłudze deweloperów. Stale poszerzana baza wiedzy dotyczącej preferencji klientów, pozwala na wdrażanie skutecznej komunikacji marketingowej inwestycji. W obecnej sytuacji nie wystarczy strona internetowa czy wizytówka na popularnym portalu ogłoszeniowym. Marketing deweloperski to dynamicznie rozwijająca się dziedzina, wymagająca profesjonalnej wiedzy i doświadczenia.

Deweloperzy coraz większą uwagę przywiązują do detali. Podnosi się jakość nie tylko samego produktu w wąskim rozumieniu – przez dopracowaną architekturę czy funkcjonalność mieszkań. Coraz bardziej istotnym czynnikiem decydującym o zakupie w danej inwestycji są też elementy tzw. miękkiej części procesu deweloperskiego. Czyli te czynniki, które dostarczają klientom komfortu podczas transakcji oraz poczucia dokonania możliwie najlepszego wyboru spośród dostępnych inwestycji.

Kup i Mieszkaj, warszawska firma obsługująca sprzedaż oraz marketing deweloperski, od 3 lat rozbudowuje serwis dedykowany kupującym nieruchomość. Inwestorzy mogą w wygodny sposób znacznie podnieść wartość swojego projektu, decydując się na współpracę z firmą działającą w modelu all-in-one. Kluczowymi częściami pakietu, poza prowadzeniem sprzedaży oraz marketingu inwestycji, są wartości dodane: dedykowany ekspert ds. kredytów, pakiety wykończenia wnętrz czy tak ważne z punktu widzenia dewelopera zmiany lokatorskie oraz odbiory.

Dziś budowanie wartości projektu deweloperskiego oznacza więcej niż jeszcze 10 lat temu. Po pierwszej fali rozkwitu rynku deweloperskiego w latach ’90, dało się zauważyć profesjonalizację i podniesienie standardów obsługi klienta. Zarówno zachodni inwestorzy jak i rodzimi przedsiębiorcy rozpoczęli wyścig po uwagę kupującego. Mimo mocnej pozycji sprzedających i relatywnie dużego popytu, finalnie o zakupie mieszkania czy domu mogą zdecydować szczegóły. Z punktu widzenia dewelopera mogą być nimi: zapewnienie wygodnego finansowania, sprawne wdrożenie zaawansowanych zmian lokatorskich z pomocą architekta czy wsparcie kupującego w sprzedaży dotychczasowej nieruchomości.

Kup i Mieszkaj do współpracy z inwestorami podchodzi długofalowo. Firmy zlecające obsługę sprzedaży i marketingu deweloperskiego mają gwarancję, że na ich wizerunek będzie się pracowało na każdym etapie projektu. Dobrym przykładem jest Eiffage Immobilier Polska kończący sprzedaż Stalowej 27 na warszawskiej Nowej Pradze. Dla tej inwestycji udało się wdrożyć pełen pakiet obsługi dewelopera. Składały się na niego sprzedaż, marketing oraz kompleksowa obsługa posprzedażowa pozwalająca oferować nabywcom więcej niż tylko klucze do mieszkania.

Jednym podpisem złożonym na umowie współpracy z Kup i Mieszkaj, klienci Stalowej 27 zyskali dostęp do wygodnej oferty finansowania, renomowanej firmy wnętrzarskiej, a przede wszystkim wsparcie świetnie przygotowanego biura sprzedaży. W najbliższych tygodniach rozpocznie się proces odbioru mieszkań, do którego zespół Kup i Mieszkaj przygotowuje się od dawna.

Stalowa 27 to projekt łączący nowoczesną architekturę z tradycyjnym charakterem warszawskiej Pragi. Na potrzeby odbiorów przygotowano więc designerski upominek dla nabywców. Pobliska, wielokrotnie nagradzana manufaktura „Ślusarnia Stalowa”, wyprodukowała serię ręcznie szlifowanych wieszaków na klucze. Prezent został dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, umiejętnie łącząc nowoczesność i tradycję. Tym samym wpasowywał się w strategię marketingową projektu oraz misję dewelopera w zakresie włączania artystycznego wymiaru do realizowanych inwestycji. Projektowany oraz wizualizowany komputerowo, trafił do zakładu laserowej obróbki stali. W dalszej kolejności każdy z wieszaków był ręcznie szlifowany i nabierał kształtu jako praktyczny, a jednocześnie nowatorski prezent.

Kup i Mieszkaj w marcu bieżącego roku świętowało 3 lata obecności na rynku. Przez ten czas udało się wypracować rozbudowaną ofertę kompleksowej obsługi deweloperów. Portfolio spółki to wsparcie 12 inwestycji o zróżnicowanym charakterze. W każdym wypadku eksperci firmy w centrum uwagi stawiali potrzeby kupujących. „Kupujący zasługuje na więcej. Inwestorzy powinni pamiętać o tym i zadbać o najdrobniejszy szczegół obsługi klientów”, podkreśla CEO Kup i Mieszkaj, Jacek Piotr Kacprzyk.

Dostarczanie wartości dodanej do sprzedawanej nieruchomości staje się jednym z kluczy do skutecznego marketingu deweloperskiego. Na etapie zakończenia projektu Kup i Mieszkaj często zaskakiwało nabywców pomysłami na uatrakcyjnienie odbioru np. voucherami na komfortowe dojazdy do centrum miasta czy aplikacją pozwalającą na obserwowanie gwiezdnych konstelacji na niebie. Mimo przychylności instytucji finansowych i liberalnej akcji kredytowej, deweloperzy powinni troszczyć się o kupującego w każdy możliwy sposób. Wybór dbającego o szczegóły operatora sprzedaży deweloperskiej to podniesienie jakości obsługi klientów. Ich zaś zadowolenie zawsze będzie się przekładać na poprawę wizerunku inwestora, projektu, a w dalszej perspektywie do zwiększenia marżowości firmy.