PARTNER PORTALU partner portalu

Kupujący zasługuje na więcej

Zgodnie z danymi GUS ilość projektów deweloperskich uruchamianych rok do roku maleje. Jednak podaż oraz popyt nadal utrzymują się na relatywnie wysokim poziomie. W dużych i średnich aglomeracjach inwestorzy konkurują ze sobą, walcząc o przyciągnięcie uwagi kupujących.

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Kup i Mieszkaj Sp. z o.o. 08 kwietnia 2021 08:11

Na rynku pierwotnym trwa odbudowa dynamiki sprzedaży, która zmalała podczas pierwszych miesięcy pandemii. Rok od jej wystąpienia nauczyliśmy się żyć w nowej rzeczywistości, a kupujący obserwując sytuację w gospodarce, ruszyli na zakupy. Inwestowanie w nieruchomości nigdy nie było bardziej opłacalnie niż dziś.

Zmieniły się preferencje nabywców. Coraz częściej mówią oni o potrzebie zwiększenia metrażu czy posiadania balkonu, tarasu lub prywatnego ogródka. Domy i mieszkania stały się nie tylko miejscem odpoczynku, ale też pracy oraz nauki. W ślad za tym pojawiły się wyzwania stawiane deweloperom. W jaki sposób prześcignąć konkurencję? I szczególnie w dużych miastach skupić uwagę kupujących na własnym produkcie?

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Odpowiedź na to pytanie znają eksperci pracujący w firmach wyspecjalizowanych w kompleksowej obsłudze deweloperów. Stale poszerzana baza wiedzy dotyczącej preferencji klientów, pozwala na wdrażanie skutecznej komunikacji marketingowej inwestycji. W obecnej sytuacji nie wystarczy strona internetowa czy wizytówka na popularnym portalu ogłoszeniowym. Marketing deweloperski to dynamicznie rozwijająca się dziedzina, wymagająca profesjonalnej wiedzy i doświadczenia.

Deweloperzy coraz większą uwagę przywiązują do detali. Podnosi się jakość nie tylko samego produktu w wąskim rozumieniu – przez dopracowaną architekturę czy funkcjonalność mieszkań. Coraz bardziej istotnym czynnikiem decydującym o zakupie w danej inwestycji są też elementy tzw. miękkiej części procesu deweloperskiego. Czyli te czynniki, które dostarczają klientom komfortu podczas transakcji oraz poczucia dokonania możliwie najlepszego wyboru spośród dostępnych inwestycji.

Kup i Mieszkaj, warszawska firma obsługująca sprzedaż oraz marketing deweloperski, od 3 lat rozbudowuje serwis dedykowany kupującym nieruchomość. Inwestorzy mogą w wygodny sposób znacznie podnieść wartość swojego projektu, decydując się na współpracę z firmą działającą w modelu all-in-one. Kluczowymi częściami pakietu, poza prowadzeniem sprzedaży oraz marketingu inwestycji, są wartości dodane: dedykowany ekspert ds. kredytów, pakiety wykończenia wnętrz czy tak ważne z punktu widzenia dewelopera zmiany lokatorskie oraz odbiory.

Dziś budowanie wartości projektu deweloperskiego oznacza więcej niż jeszcze 10 lat temu. Po pierwszej fali rozkwitu rynku deweloperskiego w latach ’90, dało się zauważyć profesjonalizację i podniesienie standardów obsługi klienta. Zarówno zachodni inwestorzy jak i rodzimi przedsiębiorcy rozpoczęli wyścig po uwagę kupującego. Mimo mocnej pozycji sprzedających i relatywnie dużego popytu, finalnie o zakupie mieszkania czy domu mogą zdecydować szczegóły. Z punktu widzenia dewelopera mogą być nimi: zapewnienie wygodnego finansowania, sprawne wdrożenie zaawansowanych zmian lokatorskich z pomocą architekta czy wsparcie kupującego w sprzedaży dotychczasowej nieruchomości.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.