Kupujący zasługuje na więcej

Kup i Mieszkaj do współpracy z inwestorami podchodzi długofalowo. Firmy zlecające obsługę sprzedaży i marketingu deweloperskiego mają gwarancję, że na ich wizerunek będzie się pracowało na każdym etapie projektu. Dobrym przykładem jest Eiffage Immobilier Polska kończący sprzedaż Stalowej 27 na warszawskiej Nowej Pradze. Dla tej inwestycji udało się wdrożyć pełen pakiet obsługi dewelopera. Składały się na niego sprzedaż, marketing oraz kompleksowa obsługa posprzedażowa pozwalająca oferować nabywcom więcej niż tylko klucze do mieszkania.

Jednym podpisem złożonym na umowie współpracy z Kup i Mieszkaj, klienci Stalowej 27 zyskali dostęp do wygodnej oferty finansowania, renomowanej firmy wnętrzarskiej, a przede wszystkim wsparcie świetnie przygotowanego biura sprzedaży. W najbliższych tygodniach rozpocznie się proces odbioru mieszkań, do którego zespół Kup i Mieszkaj przygotowuje się od dawna.

Stalowa 27 to projekt łączący nowoczesną architekturę z tradycyjnym charakterem warszawskiej Pragi. Na potrzeby odbiorów przygotowano więc designerski upominek dla nabywców. Pobliska, wielokrotnie nagradzana manufaktura „Ślusarnia Stalowa”, wyprodukowała serię ręcznie szlifowanych wieszaków na klucze. Prezent został dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, umiejętnie łącząc nowoczesność i tradycję. Tym samym wpasowywał się w strategię marketingową projektu oraz misję dewelopera w zakresie włączania artystycznego wymiaru do realizowanych inwestycji. Projektowany oraz wizualizowany komputerowo, trafił do zakładu laserowej obróbki stali. W dalszej kolejności każdy z wieszaków był ręcznie szlifowany i nabierał kształtu jako praktyczny, a jednocześnie nowatorski prezent.

Kup i Mieszkaj w marcu bieżącego roku świętowało 3 lata obecności na rynku. Przez ten czas udało się wypracować rozbudowaną ofertę kompleksowej obsługi deweloperów. Portfolio spółki to wsparcie 12 inwestycji o zróżnicowanym charakterze. W każdym wypadku eksperci firmy w centrum uwagi stawiali potrzeby kupujących. „Kupujący zasługuje na więcej. Inwestorzy powinni pamiętać o tym i zadbać o najdrobniejszy szczegół obsługi klientów”, podkreśla CEO Kup i Mieszkaj, Jacek Piotr Kacprzyk.

Dostarczanie wartości dodanej do sprzedawanej nieruchomości staje się jednym z kluczy do skutecznego marketingu deweloperskiego. Na etapie zakończenia projektu Kup i Mieszkaj często zaskakiwało nabywców pomysłami na uatrakcyjnienie odbioru np. voucherami na komfortowe dojazdy do centrum miasta czy aplikacją pozwalającą na obserwowanie gwiezdnych konstelacji na niebie. Mimo przychylności instytucji finansowych i liberalnej akcji kredytowej, deweloperzy powinni troszczyć się o kupującego w każdy możliwy sposób. Wybór dbającego o szczegóły operatora sprzedaży deweloperskiej to podniesienie jakości obsługi klientów. Ich zaś zadowolenie zawsze będzie się przekładać na poprawę wizerunku inwestora, projektu, a w dalszej perspektywie do zwiększenia marżowości firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.