PARTNER PORTALU partner portalu

Marvipol rozpoczyna atak na segment premium

Marvipol Development uruchomił linię obejmującą prestiżowe inwestycje realizowane przez Spółkę. Do obiektów sygnowanych brandem należą: kompleks Unique Tower w centrum, kameralny apartamentowiec Topiel No 18 na Powiślu oraz nowy projekt dewelopera - Rotunda Dynasy.

Autor: housemarket.pl 19 sierpnia 2020 12:57

Marvipol Development rozpoczyna nowy etap w swojej ponad dwudziestoletniej historii. W ciągu ostatnich lat deweloper prężnie rozwijał segment nieruchomości o podwyższonym standardzie. Wśród nich można wyróżnić inwestycje z najwyższej półki, które należą do najbardziej luksusowych w Polsce. Od dziś będą one funkcjonowały pod jedną linią - Prestige.

Deweloper wyróżnił szereg czynników, które sprawiają, że daną nieruchomość można uznać za należącą do klasy premium. To według tego klucza wytypowane zostały realizacje sygnowane brandem Marvipol Development Prestige. Po pierwsze, inwestycja premium musi znajdować się w prestiżowej, atrakcyjnej lokalizacji – np. w reprezentacyjnej czy modnej części miasta lub luksusowym kurorcie. Umiejscowienie nieruchomości powinno korespondować ze stylem życia jej mieszkańców, pozwalając na czerpanie garściami ze znajdujących się w okolicy miejsc rozrywki, rekreacji i kultury. Obiekty klasy premium wyróżnia także ciekawa architektura oraz unikatowy design, będące dziełem renomowanych pracowni architektonicznych. Do realizacji takiego rodzaju nieruchomości używa się najwyższej klasy materiałów budowlanych i wykończeniowych, również produkowanych na specjalne zamówienie co jest gwarancją unikalności. Inwestycje premium muszą także wyróżniać się reprezentacyjnymi częściami wspólnymi oraz luksusowymi udogodnieniami zapewniającymi maksimum wygody i rozrywki. Nie bez znaczenia są również określone parametry techniczne np. te związane odpowiednią wysokością i metrażem apartamentów.

Do grona inwestycji z prestiżowej linii Marvipol Development zaliczają się obecnie trzy projekty. Pierwszym z nich jest realizowany na warszawskiej Woli, przy ul. Grzybowskiej 51, luksusowy kompleks Unique Tower. Inwestycja składa się z dwóch części: kompleksu apartamentów, które wraz z bogatą strefą udogodnień będą funkcjonowały pod elitarną marką Royal Tulip Warsaw Apartments oraz kolekcji apartamentów w topowym standardzie, zlokalizowanych na najwyższych kondygnacjach niemalże 100-metrowego budynku.

Najwyższe piętro Unique Tower w całości zajmie niepowtarzalny penthouse o oszałamiającej powierzchni 500 mkw - prawdziwe ukoronowanie kompleksu. Tę jedyną w swoim rodzaju luksusową przestrzeń można dowolnie zaaranżować m.in. instalując w niej saunę, jacuzzi czy mini-spa. Mieszkańcy penthouse’u zyskają unikalną perspektywę na zachwycającą panoramę Warszawy. Panoramiczne okna apartamentu pozwolą podziwiać widok na cztery strony świata.

Kolejną inwestycją z linii Marvipol Prestige jest kameralny apartamentowiec zlokalizowany na zielonym Powiślu, przy ul. Topiel. Butikowa inwestycja Topiel No 18 wyróżnia się oryginalną, wzorowaną na modernistycznej, architekturą, unikatowym designem i bogactwem udogodnień, do których zalicza się np. siłownia z prestiżowym sprzętem z linii ARTIS Technogym czy prywatny business lounge dla mieszkańców.

Najbardziej luksusowa z dotychczasowych realizacji dewelopera, a zarazem prawdopodobnie najbardziej ekskluzywna inwestycja na terenie Warszawy - Rotunda Dynasy powstaje na Powiślu, w spokojnej i malowniczej otulinie Parku Kazimierzowskiego. Inwestycję tworzą 23 apartamenty oraz wyjątkowa strefa udogodnień.

-Linia Marvipol Prestige to kolejny krok w rozwoju spółki. Jedną z najważniejszych cech nieruchomości realizowanych przez Marvipol Development jest jakość. Jej szczególnym wyrazem są nasze najbardziej luksusowe inwestycje. Stworzenie jednej linii, którą mogą być sygnowane, podkreśla ich unikatowość. To także praktyczny zabieg, który pozwala nam w sposób kompleksowy zaprezentować najbardziej wymagającym klientom atrakcyjną, dostosowaną do indywidualnych potrzeb, ofertę naszych flagowych inwestycji. W tym celu powstała osobna strona internetowa, a w planach na spokojniejsze czasy mamy także m.in. unikatowe eventy. W naszym zespole mamy także dedykowanych dla linii Prestige Doradców Klienta - mówi Anna Juchimiuk, dyrektor marketingu i PR Marvipol Development.

Linię Marvipol Prestige będzie promowała ambasadorka inwestycji premium dewelopera, Magdalena Boczarska, z którą spółka współpracuje od zeszłego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.