Mieszkania od Archicomu z potrójnym pakietem ochrony dla klientów

Grupa Archicom wprowadza dla swoich klientów jedyny na rynku kompleksowy pakiet ochrony przy zakupie mieszkania. Program zabezpiecza najistotniejsze dla mieszkańców aspekty: finanse, zdrowie i życie oraz samą nieruchomość. To drugi tego typu program wrocławskiego dewelopera (po uruchomionej w marcu Tarczy Ochronnej), który kompleksowo odpowiada na potrzeby klientów.

Autor: Housemarket.pl 18 stycznia 2021 18:35

Archicom w ramach programu „Mieszkania z Pakietem 3xAssistance” gwarantuje klientom ochronę  3 kluczowych obszarów: domowych finansów, życia i zdrowia rodziny, jak również mienia.

- Zakup mieszkania to ważna życiowa decyzja. Chcemy odpowiedzialnie objąć naszych Klientów opieką gwarantującą poczucie bezpieczeństwa, dlatego wraz z naszymi Partnerami oferujemy mieszkania
z pełnym pakietem zabezpieczeń. Uznaliśmy, że najlepszą zachętą do podjęcia decyzji będzie oferowana przez nas ochrona życia i zdrowia rodziny, ubezpieczenie mieszkania oraz roczna gwarancja spłaty kredytu na wypadek utraty pracy. Wierzymy, że taki pakiet potrójnego assistance, który Klienci Archicomu otrzymują wraz z nabyciem najlepszego mieszkania na rynku, podnosi bezpieczeństwo zakupu oraz komfort zamieszkania – komentuje Tomasz Ślęzak, członek Zarządu Archicom S.A.

Assistance Archicomu obejmuje trzy pakiety. Pierwszy zabezpiecza finanse klientów poprzez gwarancję spłaty kredytu aż do końca 2021 roku na wypadek utraty pracy. Szerokie ubezpieczenie życia i zdrowia rodziny ujęte w drugim pakiecie uwzględnia przede wszystkim wsparcie finansowe w razie problemów zdrowotnych i zdarzeń losowych oraz komfortowy dostęp do opieki medycznej, w tym zwrot kosztów leczenia.  Trzecim gwarantowanym klientom Archicomu elementem pakietu jest zabezpieczenie samego mieszkania od niespodziewanych zdarzeń, a  także pomoc fachowców w razie domowych awarii, naprawa sprzętu RTV AGD  oraz ubezpieczenie OC dla najemcy. Każdy klient w Archicomie otrzymuje pełen pakiet zabezpieczeń, bez konieczności wyboru.

- Klienci w rozmowach z naszymi doradcami często szukają potwierdzenia dla słuszności dokonywanych wyborów, zarówno samego mieszkania, jak i partnera w transakcji. Archicom przez lata dostarcza  dowodów na to, że jest bezpiecznym partnerem, który rozumie i stara się odpowiadać na potrzeby Klientów. Nowy program jest kolejnym przykładem na to, że staramy się myśleć o wielu aspektach na raz i często wyprzedzać oczekiwania Klientów. – dodaje Piotr Ludwiński, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.