„Mieszkanie jako usługa”. Rusza nowa kampania Echo Investment



propertnews.pl - 18 września 2020 10:51


Echo Investment zapowiada kolejne inwestycje i rozpoczyna kampanię pod hasłem „Mieszkanie jako usługa”. Oferta firmy poszerzy się kompleksową obsługę klienta. - Dzisiaj nie oferujemy tylko zakupu mieszkania lub jego wynajęcia. Proponujemy lokatorom wyprowadzenie psa na spacer, dostawę lekarstw lub posiłku - wyjaśnił Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Pandemia przyspieszyła wiele zmian i trendów, które rozwijały się od lat - również na rynku mieszkaniowym. Deweloperzy coraz częściej decydują się wprowadzać nowoczesne technologie i dodatkowe udogodnienia, które w zamierzeniu mają umocnić ich pozycję na konkurencyjnym rynku. Czy to początek ery przyjaznego i odpowiedzialnego budownictwa?

Jak wyjaśnił Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment w rozmowie propertynews.pl na rynku mieszkaniowym pojawiają się kolejne trendy i nowe usługi. 

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Rozpoczynamy kampanię pod hasłem „Mieszkanie jako usługa”. Dzisiaj nie oferujemy tylko zakupu mieszkania lub jego wynajęcia. Proponujemy też jego kompleksową obsługę, m.in.: wyprowadzenie psa na spacer, dostawę lekarstw lub posiłku, czyli różne niezbędne do życia usługi  - powiedział Nicklas Lindberg. 

Z tego względu firma konsekwentnie zwiększa ofertę mieszkaniową.

- Obserwujemy dynamiczny rozwój naszej platformy wynajmu. Pod koniec tego roku będzie ona liczyła 1,2 tys. mieszkań do wynajęcia. To o wiele więcej niż rok temu Widzimy, że coraz więcej osób inwestuje w mieszkania, ponieważ na rynku panuje niepewność, a one zawsze będą bezpieczną lokatą kapitału. Zwiększamy nasz wolumen mieszkaniowy, bo popyt na nowe projekty nie słabnie. Z drugiej strony rozwijamy naszą platformę mieszkań na wynajem. Powiększyliśmy ją znacznie w ostatnich trzech do sześciu miesięcy. Ludzie chcą wynajmować nowe mieszkania, dopiero co zbudowane - mówił Nicklas Lindberg.

Cała rozmowa z Nicklasem Linbergiem na propertynwes.pl