PARTNER PORTALU partner portalu

Nowe inwestycje, konsekwentne realizowanie planów w czasach niepewności. Skanska podsumowała rok

- W dzisiejszych czasach należy obniżać poziom stresu i podwyższać poziom energii. Dlatego też mijający rok to czas właściwej komunikacji oraz kreatywnych, ale przede wszystkim bezpiecznych rozwiązań. Podobnie jak inni przedsiębiorcy, w 2020 roku zmierzyliśmy się z bardzo trudną sytuacją, niosącą ze sobą nieznane dotąd ryzyka zarówno dla firmy, jak i dla ludzi, którzy ją tworzą. Wartości reprezentowane w naszej firmie – bezpieczeństwo, współpraca, synergia – pozwoliły nam wdrożyć odpowiednią strategię. Co więcej, dobre wyniki badania satysfakcji i zaangażowania pracowników upewniły nas, że obraliśmy właściwy kierunek w skomplikowanym procesie oswajania zmian i przystosowywania się do nowej rzeczywistości. To nasza duża siła, z której z całą pewnością będziemy czerpać w 2021 roku - mówi Anna Ziniewicz, dyrektor ds. personalnych i zarządzania relacjami w spółce mieszkaniowej Skanska.

Mieszkania na miarę nowej rzeczywistości

Wydaje się, że w 2020 roku na trwałe zmienił się sposób myślenia o przestrzeniach do życia. Mieszkanie przestało być jedynie miejscem do odpoczynku, a stało się również domowym biurem, szkołą i uczelnią. W związku z tym zmieniły się potrzeby potencjalnych nabywców, którzy zaczęli zwracać uwagę na konkretne rozwiązania, zastosowane nie tylko w mieszkaniu, ale także na terenie całej inwestycji. Podział osiedla na strefę publiczną, półprywatną i prywatną, przestronne części wspólne, dostęp do terenów zielonych i rekreacyjnych – to tylko kilka z rozwiązań Skanska, które w 2020 roku stały się odpowiedzią na nową rzeczywistość i nowe potrzeby klientów.

- Zauważyliśmy, że klienci jeszcze większą wagę zaczęli przykładać do elementów osiedla, mających bezpośrednie przełożenie na poczucie bezpieczeństwa i komfort. Duże oddzielne balkony, zadbana i bujna zieleń, miejsca do spędzania czasu na świeżym powietrzu na terenie osiedla, układy mieszkań, które pozwalają na zaaranżowanie miejsca do pracy zdalnej – to tylko kilka z pożądanych rozwiązań, które przez pandemię zyskały jeszcze większe znaczenie w oczach klientów. W Skanska stosujemy je już od lat, więc tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze standardy i jakość inwestycji spotykają się z coraz większym uznaniem nabywców - mówi Aleksandra Goller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w spółce mieszkaniowej Skanska.

Realizacja misji środowiskowej

Grupa Skanska nieprzerwanie realizuje swoją środowiskową misję – jednym z jej głównych założeń jest widoczna redukcja, a w konsekwencji osiągnięcie zerowej emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Cel realizują wszystkie spółki Skanska na świecie. Również w Polsce deweloper mieszkaniowy nie tylko rozwija zestaw nowoczesnych i proekologicznych rozwiązań z zakresu zielonego budownictwa, ale również popularyzuje je poprzez certyfikowanie wszystkich inwestycji mieszkaniowych w systemie BREEAM.

- Zamierzamy przystąpić do kolejnych certyfikacji środowiskowych, które zyskają jeszcze większe znaczenie w 2021 roku. Zatem istotne będzie dla nas stosowanie w inwestycjach mieszkaniowych m.in.: paneli fotowoltaicznych, filtrów antysmogowych, systemów, które ułatwią zarządzanie energią w mieszkaniach i pozwolą mieszkańcom poczynić oszczędności na rachunkach za jej zużycie. Co więcej, wszystkie proekologiczne praktyki i działania, które podejmiemy w nowym roku, pozwolą nam również przybliżyć się do zrealizowania naszego zobowiązania środowiskowego – ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 50 proc. do 2030 roku, a w konsekwencji osiągnięcie zerowej emisji netto do roku 2045 - dodaje Aleksandra Goller.

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.