Nowy logotyp, nowy etap w rozwoju spółki. Real Management z nową strategią biznesową

Real Management obchodzi w tym roku dwudziestolecie swojej działalności. Aby podkreślić ten znaczący jubileusz firma zmienia swoją identyfikację wizualną i przedstawia nowy branding. Odświeżone logo ma podkreślić również transformację, która zaszła w firmie w ostatnim roku po wdrożeniu nowej strategii biznesowej

Autor: housemarket.pl 05 września 2022 12:44

  • Real Management rusza z nową strategią biznesową.
  • Deweloper planuje realizację 44 tys. mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin.
  • Budowa pierwszego etapu willi oraz ich sprzedaż, rozpoczną się jeszcze w tym roku.

Nowa strategia Real Management ogłoszona pod koniec 2021 roku, zakłada skupienie aktywności firmy na sektorze nieruchomości technologiczno-przemysłowch oraz mieszkaniowych. Do ubiegłego roku spółka była zaangażowana dodatkowo w projekty w pozostałych sektorach nieruchomości komercyjnych. Od początku działalności firma wybudowała 265 000 mkw. powierzchni komercyjnych i mieszkaniowych.

 

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe cztery lata, Real Management planuje realizację kolejnych 500 tys. mkw. nowoczesnych powierzchni przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 tys. mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin. Budowa pierwszego etapu willi oraz ich sprzedaż, rozpoczną się jeszcze w tym roku.

- 20 lat obecności na rynku i 20 zrealizowanych projektów, to dowód na to, że od początku istnienia Real Management, konsekwentnie realizujemy nasze plany rozwoju. Odświeżając wizerunek, chcemy symbolicznie zasygnalizować nowy etap w jaki wkroczyliśmy – realizację nowej strategii i nowych projektów - mówi Marcin Malka, prezes zarządu Real Management.

Odświeżone logo i identyfikacja wizualna Real Management to efekt współpracy z agencję kreatywną WALK with David.

- Logo firmy zostało znacznie uproszczone, jego minimalistyczny kształt trójkątów odzwierciedla formę litery RM a także przedstawia spółkę oraz dwa sektory nieruchomości, w których firma rozwija swoją strategię - mówi Marcin Malka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych