
Real Management obchodzi w tym roku dwudziestolecie swojej działalności. Aby podkreślić ten znaczący jubileusz firma zmienia swoją identyfikację wizualną i przedstawia nowy branding. Odświeżone logo ma podkreślić również transformację, która zaszła w firmie w ostatnim roku po wdrożeniu nowej strategii biznesowej
Nowa strategia Real Management ogłoszona pod koniec 2021 roku, zakłada skupienie aktywności firmy na sektorze nieruchomości technologiczno-przemysłowch oraz mieszkaniowych. Do ubiegłego roku spółka była zaangażowana dodatkowo w projekty w pozostałych sektorach nieruchomości komercyjnych. Od początku działalności firma wybudowała 265 000 mkw. powierzchni komercyjnych i mieszkaniowych.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe cztery lata, Real Management planuje realizację kolejnych 500 tys. mkw. nowoczesnych powierzchni przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 tys. mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin. Budowa pierwszego etapu willi oraz ich sprzedaż, rozpoczną się jeszcze w tym roku.
- 20 lat obecności na rynku i 20 zrealizowanych projektów, to dowód na to, że od początku istnienia Real Management, konsekwentnie realizujemy nasze plany rozwoju. Odświeżając wizerunek, chcemy symbolicznie zasygnalizować nowy etap w jaki wkroczyliśmy – realizację nowej strategii i nowych projektów - mówi Marcin Malka, prezes zarządu Real Management.
Odświeżone logo i identyfikacja wizualna Real Management to efekt współpracy z agencję kreatywną WALK with David.
- Logo firmy zostało znacznie uproszczone, jego minimalistyczny kształt trójkątów odzwierciedla formę litery RM a także przedstawia spółkę oraz dwa sektory nieruchomości, w których firma rozwija swoją strategię - mówi Marcin Malka.