Optymalizacja projektów deweloperskich może zwiększyć sprzedaż mieszkań o 15-20 proc.

O tym, jaki jest aktualny stan optymalizacji projektów deweloperskich - mówi Marta Ulbrych, dyrektor sprzedaży Kup i Mieszkaj.

Autor: Housemarket.pl 25 czerwca 2020 16:29

 

- Przez ostatnie 20 lat rynek deweloperski w Polsce miał szansę zdobyć doświadczenie. Nie jesteśmy już podmiotami raczkującymi na rynku - mówi Marta Ulbrych dając przykład dużych firm, realizujących wiele projektów. - W przypadku mniejszych firm, sytuacja jest bardzo zróżnicowana. Obserwujemy chęć oszczędzania na działaniach marketingowych, co jest istotnym błędem. Dział marketingowy jest motorem napędowym firmy.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak tłumaczy, optymalizacja projektów deweloperskich zaczyna się już w chwili wyboru terenów pod inwestycję i powinna obejmować cały proces. - Każdy krok w realizacji ma wpływ na kształt i potencjał produktu, który dział sprzedaży będzie oferował klientom - mówi Marta Ulbrych. - Jeśli na którymś z etapów popełnimy błędy, następstwa mogą być trudne do naprawienia.

Bardzo istotny jest również dobór pracowników do działu sprzedaży i marketingu oraz ogromna synergia pomiędzy tymi działami. - Tylko sprawna koordynacja wszystkich elementów procesu może być gwarantem sukcesu - uważa dyrektor sprzedaży Kup i Mieszkań.

A sukces to przede wszystkim wzrosty. - Dzięki optymalizacji projektów deweloperskich sprzedaż mieszkań może wzrosnąć nawet o 15-20 proc. - szacuje Marta Ulbrych. - Jeżeli jesteśmy w stanie wskazać elementy, które można usprawnić czy poprawić - dodaje.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych