PARTNER PORTALU partner portalu

Optymalizacja projektów deweloperskich może zwiększyć sprzedaż mieszkań o 15-20 proc.

O tym, jaki jest aktualny stan optymalizacji projektów deweloperskich - mówi Marta Ulbrych, dyrektor sprzedaży Kup i Mieszkaj.

Autor: Housemarket.pl 25 czerwca 2020 16:29

 

- Przez ostatnie 20 lat rynek deweloperski w Polsce miał szansę zdobyć doświadczenie. Nie jesteśmy już podmiotami raczkującymi na rynku - mówi Marta Ulbrych dając przykład dużych firm, realizujących wiele projektów. - W przypadku mniejszych firm, sytuacja jest bardzo zróżnicowana. Obserwujemy chęć oszczędzania na działaniach marketingowych, co jest istotnym błędem. Dział marketingowy jest motorem napędowym firmy.

Jak tłumaczy, optymalizacja projektów deweloperskich zaczyna się już w chwili wyboru terenów pod inwestycję i powinna obejmować cały proces. - Każdy krok w realizacji ma wpływ na kształt i potencjał produktu, który dział sprzedaży będzie oferował klientom - mówi Marta Ulbrych. - Jeśli na którymś z etapów popełnimy błędy, następstwa mogą być trudne do naprawienia.

Bardzo istotny jest również dobór pracowników do działu sprzedaży i marketingu oraz ogromna synergia pomiędzy tymi działami. - Tylko sprawna koordynacja wszystkich elementów procesu może być gwarantem sukcesu - uważa dyrektor sprzedaży Kup i Mieszkań.

A sukces to przede wszystkim wzrosty. - Dzięki optymalizacji projektów deweloperskich sprzedaż mieszkań może wzrosnąć nawet o 15-20 proc. - szacuje Marta Ulbrych. - Jeżeli jesteśmy w stanie wskazać elementy, które można usprawnić czy poprawić - dodaje.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.