PARTNER PORTALU partner portalu

Rekordy sprzedaży w Ronson Development

W III kwartale 2020 roku Ronson zakontraktował sprzedaż 235 lokali, co implikuje znaczący wzrost o 47 procent w porównaniu z analogicznym okresem 2019 roku (160 sztuk) oraz
o 58 procentowy w stosunku do II kwartału 2020 (149). Liczba lokali przekazanych klientom, które zostaną rozpoznane w rachunku zysków i strat za III kwartał 2020 roku, wyniosła 197
w porównaniu do 100 w tym samym kwartale roku poprzedniego.

Autor: housemarket.pl 08 października 2020 10:03

W okresie 1-3 kwartał 2020 Ronson sprzedał 661 lokali, czyli o 31 proc. więcej r/r (505 sztuk)
i przekazał 799 lokali, czyli o 50 proc. więcej r/r (534) i więcej niż w całym 2019 roku.

- Jest nam niezmiernie miło poinformować, że III kwartał 2020 roku był jednym z najlepszych w historii Ronson pod względem sprzedaży i przekazań. Kontynuujemy dobrą passę pomimo światowego kryzysu dotykającego wszystkie rynki. Cieszymy się, że nasze projekty odpowiadają na potrzeby klientów. Zaangażowanie naszego zespołu sprzedażowego oraz elastyczne podejście do sposobu sprzedaży zaowocowały imponującym wolumenem sprzedaży 235 lokali w III kwartale, co stanowi znaczący wzrost o 58 proc. w porównaniu do II kwartału 2020 roku. Dzięki naszej zdolności do szybkiego i kreatywnego rozwiązywania wszelkich pojawiających się problemów mogliśmy pozostawać w kontakcie z naszymi klientami nie tylko w okresie lockdownu, ale także w okresach ich pracy w domu, a nawet wakacji - powiedział Boaz Haim, prezes zarządu, CEO Ronson Development.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Ronson był pierwszym deweloperem, który wprowadził na rynek wirtualne dni otwarte i widzimy, że narzędzie to jest nadal bardzo popularne wśród klientów - zwłaszcza, gdy każdego dnia obserwujemy bardzo dużą liczbę przypadków COVID-19.

- Warto podkreślić, że klienci doceniają jakość naszych realizacji. Dzięki wieloletniej współpracy z najlepszymi firmami budowlanymi wszystkie nasze projekty są także realizowane zgodnie z harmonogramem. W tak trudnych warunkach rynkowych udało nam się nawet oddać do użytku Panoramikę V w Szczecinie na trzy miesiące przed terminem. Jesteśmy również bardzo aktywni w zakresie pozyskiwania pozwoleń i przygotowywania nowych projektów, dzięki czemu nasza oferta pozostaje atrakcyjna. Po raz pierwszy w historii Spółki prowadzimy budowę aż trzech etapów równolegle, w każdym z naszych dwóch największych i wiodących projektów - Ursus Centralny i Miasto Moje - aby wzmocnić naszą ofertę sprzedażową. W tak wymagających czasach szybka reakcja jest kluczowa. Dzięki szybkiemu dostosowaniu naszych działań sprzedażowych i marketingowych do nowej rzeczywistości, pozostaliśmy bardzo aktywni na rynku w trakcie i po lockdown. Z kolei w sierpniu widzieliśmy, że wielu klientów wyjeżdżało na wakacje i nie odwiedzało naszych biur sprzedaży zbyt często, ale przeglądali naszą ofertę i znaleźli czas na udział w wirtualnych dniach otwartych. W rezultacie mieliśmy bardzo mocny wrzesień, jeśli chodzi o sprzedaż - mówi Boaz Haim.

Głównym motorem sprzedaży w okresie 9 miesięcy 2020 roku był warszawski projekt Ursus Centralny, w którym kupców znalazło 215 lokali. Wśród innych projektów, które również cieszyły się dużym zainteresowaniem, znalazły się: Miasto Moje w Warszawie (119 sprzedanych lokali) oraz Panoramika w Szczecinie (73). Widzimy, że w dzisiejszych czasach klienci coraz większą wagę przywiązują do przyjemnego otoczenia mieszkania - dzięki temu warszawskie projekty Tulip i Nova Królikarnia również zyskały na popularności.

- Ponadto osiedle musi spełniać nie tylko funkcje mieszkalne, ale także rekreacyjne. Dlatego w ostatnim czasie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do oferty nowych etapów Ursusa Centralnego i Miasta Moje. Obie inwestycje oferują bliskość parku, terenów rekreacyjnych, szkół, przedszkoli oraz bogatą bazę usługową i pasaż biegnący wzdłuż osiedla, podzielony na strefy relaksu, zabawy, aktywności i kultury. Projekty są bardzo dobrze skomunikowane z innymi częściami miasta, ale jest alternatywa: tam także masz pod ręką wszystko, czego potrzebujesz. Sukces przedsprzedaży w Ursusie Centralnym III i Mieście Moim V to potwierdzenie, że trafnie odpowiadają one na potrzeby klientów. Uważnie obserwujemy rynek i przygotowujemy się do rozpoczęcia kolejnych inwestycji - mówi Andrzej Gutowski, wiceprezes i dyrektor sprzedaży Ronson Development.

W 3Q 2020 roku najwięcej lokali oddano w poznańskim projekcie Grunwald2. Istotny udział w przekazaniach miały także Szczecińska Panoramika i Miasto Marina we Wrocławiu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.