PARTNER PORTALU partner portalu

Robyg pomaga w walce z koronawirusem

Grupa Robyg podjęła działania związane z pomocą potrzebującym w obliczu epidemii koronawirusa. Spółka zaangażowała się w akcję Polskiego Związku Firm Deweloperski, która wspiera lekarzy oraz sfinansowała zakup artykułów medycznych.

Autor: housemarket.pl 21 kwietnia 2020 13:00

Spółka zaangażowała się w akcję Polskiego Związku Firm Deweloperskich #PZFD, która wspiera lekarzy oraz sfinansowała zakup artykułów medycznych w walce z koronawirusem dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku za kwotę 15 tys. zł i zakup maseczek na rzecz Kliniki Pediatrii, Hematologii i Onkologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego za kwotę 10 tys. zł.

Robyg dofinansował też Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, wrocławski Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, zakup bronchoskopu przez Klinikę Pneumonologii Szpitala Medycznego w Gdańsku, i przekazał 20 tys. zł Wojewódzkiemu Szpitalowi Zakaźnemu w Warszawie. Taki sprzęt znacznie zwiększa bezpieczeństwo chorych w czasie epidemii.

Ponadto Robyg dofinansował posiłki dla powstańców z Domu Wsparcia dla Powstańców Warszawy, wspiera akcję #PosiłekzaWysiłek - dla lekarzy, personelu i seniorów dwóch gdańskich szpitali oraz inicjatywę #WielkanocDlaSeniora - czyli posiłki świąteczne dla seniorów z Wilanowa.

- Epidemia postawiła całą naszą społeczność - wszystkich Polaków - w trudnej sytuacji. Jednak każdy, kto ma tylko możliwości, Robyg angażuje się w pomoc i wsparcie potrzebujących. Odpowiedzialna i zaangażowana postawa towarzyszy naszej działalności we wszystkich miastach, w których budujemy osiedla. Od lat finansujemy liczne przedsięwzięcia edukacyjne, infrastrukturalne, kulturalne i społeczne. Bez wahania podjęliśmy zatem inicjatywy w tak ważnym momencie. Mamy nadzieję, że udało nam się pomóc tam, gdzie byli najbardziej potrzebujący - powiedział mówi Zbigniew Wojciech Okoński, prezes zarządu Robyg.

Robyg prowadzi działalność deweloperską - w tym sprzedaż i realizację budów - bez żadnych przestojów. Firma wprowadziła zabezpieczenia rekomendowane przez rząd, w tym pracę zdalną, środki ochronne i procedury bezpieczeństwa na placach budowy.

Ponadto, deweloper istotnie wzmocnił zdalne kanały komunikacji z klientami - wprowadził podpis elektroniczny i video chat do obsługi klientów. Uzupełnia on system usług internetowych i telefonicznych. W ten sposób klienci mogą prowadzić umówione spotkania z przedstawicielami biur sprzedaży. Za pośrednictwem video czatu można bez wychodzenia z domu zapoznać się z ofertą na wybrany lokal spośród ponad 1 700 mieszkań w każdym z 3 miast: Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu. Połączenie video chat z Robyg jest realizowane za pośrednictwem bezpłatnej, dedykowanej aplikacji, która nie wymaga instalacji żadnego oprogramowania po stronie klienta.

W trakcie wirtualnego spotkania z doradcą można bezpłatnie dokonać rezerwacji na 3 dni. Mieszkanie można zarezerwować także telefonicznie i mailowo. Doradcy Robyg pomagają wypełnić komplet dokumentów niezbędnych do zakupu i sfinalizować umowę. Wszystkie działania są prowadzone z przestrzeganiem przepisów RODO, a korespondencja jest szyfrowana. Umowę można podpisać w domu i otrzymać zwrotnie kurierem. Można także podpisać ją osobiście, podczas bezpośredniego spotkania z doradcą, po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.