PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Robyg wdrożył podpis elektroniczny

Grupa Robyg wdrożyła podpis elektroniczny za pośrednictwem platformy Autenti. Dzięki temu klienci mogą podpisywać umowy rezerwacyjne na mieszkania zdalnie. Podpis elektroniczny umożliwia identyfikowanie użytkowników, podpisywanie dokumentów, pieczętowanie dokumentów, przechowywanie i udostępnianie dokumentów elektronicznych, weryfikację cyfrową dokumentów oraz trwały nośnik dokumentu cyfrowego. Umowę można też podpisać osobiście.

Autor: housemarket.pl 27 kwietnia 2020 11:19

Platforma dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej, dzięki temu można wysyłać dokumenty z dowolnego urządzenia, o dowolnej porze i z dowolnego miejsca. Jedyne czego potrzeba, to dostęp do internetu. Platforma działa na najpopularniejszych przeglądarkach internetowych, więc nie ma potrzeby instalowania żadnych dodatkowych urządzeń czy oprogramowania. Platforma umożliwia podpisywanie dokumentów online przez wiele stron. Każdy dokument spełnia wymogi trwałego nośnika, związane z integralnością i dostępnością podpisywanych dokumentów. Dzięki temu znacznie zwiększa bezpieczeństwo zawieranych umów.

- Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu jest obecnie istotnym ułatwieniem - ale przede wszystkim nowym trendem, który zostanie z nami na lata. Nowe technologie stają się bowiem nieodzownym elementem naszego życia. Teraz pracownicy Robyg przez platformę mogą wysyłać dokumenty do podpisu online do klienta. Ważne jest, że klient, który odbierze dokument do podpisania po raz pierwszy, nie musi mieć założonego konta na platformie, aby go podpisać. Dokument kierowany jest na adres email odbiorcy, który ma dostęp do specjalnej strony zawierającej treść dokumentu oraz pełne dane adresata. Jeśli nadawca nie skorzysta z opcji żądania dodatkowej autoryzacji, zaproszenie do podpisania dokumentu widoczne będzie na ekranie urządzenia bez konieczności logowania się. Wystarczy, by klient posiadał adres e-mail, aktywną skrzynkę e-mail, dostęp do Internetu i urządzenie z dostępem do Internetu. Klient, który otrzymał dokument do podpisu jest weryfikowany na podstawie: adresu email, kodu sms lub podpisu kwalifikowanego. Warto wykorzystać czas spędzony w domu na podjęcie ważnych decyzji i dokonanie kluczowych wyborów. Jednym z nich jest kupno mieszkania. Przygotowaliśmy specjalne udogodnienia, które pomogą zrobić to zdalnie - mówi Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Robyg.

Ponadto, w odpowiedzi na ograniczenia wprowadzone w kraju w związku ze stanem epidemii grupa wprowadziła video chat do obsługi klientów. Uzupełnia on system usług internetowych i telefonicznych. W ten sposób klienci mogą prowadzić umówione spotkania z przedstawicielami biur sprzedaży. Terenowe biura grupy Robyg działają w systemie dyżurów i ograniczyły liczbę klientów do umówionych spotkań. Za pośrednictwem video czatu można bez wychodzenia z domu zapoznać się z ofertą na wybrany lokal spośród ponad 1 700 mieszkań w każdym z 3 miast: Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

Połączenie video chat z Robyg jest realizowane za pośrednictwem bezpłatnej, dedykowanej aplikacji, która nie wymaga instalacji żadnego oprogramowania po stronie klienta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.