Robyg wprowadza testy na COVID-19 dla pracowników

Grupa Robyg wprowadza systematyczne testy pracowników biur sprzedaży i budów na obecność przeciwciał wirusa SARS-CoV-2. Testy będą prowadzone dla każdego raz w tygodniu.

Autor: housemarket.pl 02 grudnia 2020 12:48

Już nie tylko perspektywa ograniczenia działalności i potencjalne straty finansowe – ale poczucie społecznej odpowiedzialności sprawia, że firmy coraz częściej decydują się zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników i klientów, finansując cykliczne badania na obecność przeciwciał koronawirusa SARS-CoV-2.

- Od początku pandemii bardzo odpowiedzialnie podchodzimy do ochrony przed koronawirusem – zarówno pracowników, jak i naszych klientów. Wprowadziliśmy liczne procedury ochronne, zdalne kanały kontaktu – działamy w oparciu o wszelkie wytyczne GIS. Sprawne i płynne funkcjonowanie firmy wymaga stałej aktywności – nasze budowy pracują nieprzerwanie, podobnie jak biura sprzedaży. W budowie mamy około 6500 mieszkań w 3 miastach – to ogromna struktura. Budujemy także infrastrukturę publiczną, którą bezpłatnie przekazujemy na rzecz miast: w Warszawie most w Wilanowie, w Gdańsku drogi i ciągi komunikacyjne, a w Poznaniu za ponad 20 mln zł zrealizujemy mosty, drogi, ścieżki rowerowe i kładki umożliwiające połączenie z wyspą Ostrów Tumski. Dlatego podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu dodatkowych zabezpieczeń w postaci testów na COVID-19 dla pracowników. Dzięki temu zapewnimy im oraz ich rodzinom dodatkową ochronę, a nasi klienci będą mogli bezpiecznie odwiedzać biura sprzedaży i biura obsługi posprzedażowej – w ramach odbiorów mieszkań. Odpowiedzialność jest jednym z elementów naszej kultury organizacyjnej. Dlatego czujemy się zobowiązani, by naszymi działaniami przyczynić się do zmniejszenia transmisji wirusa. Mamy nadzieje, że inne firmy niebawem pójdą w nasze ślady i wprowadzą ten standard również u siebie, co umożliwi jeszcze skuteczniejszą walkę z wirusem - mówi Oscar Kazanelson, przewodniczący rady nadzorczej grupy Robyg.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Do badania wykorzystywane są certyfikowane testy o wysokiej swoistości, co w połączeniu z profesjonalną obsługą medyczną gwarantuje wysoką skuteczność badania. Systematyczne badania przesiewowe pozwalają wytypować m.in. osoby w początkowej fazie infekcji. Dzięki temu firmy nie tylko zapewniają bezpieczeństwo pracownikom i klientom, ale przez kontrolę liczby zakażeń mają realny wpływ na ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa w populacji.

- Troska o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów jest dla nas priorytetem. W czasie wiosennego lockdownu wprowadziliśmy środki bezpieczeństwa, takie jak: maseczki, ochronne pleksi, oraz codzienna dezynfekcja biur sprzedaży i ich cykliczne ozonowanie. To sprawiło, że w okresie pandemii klienci w dalszym ciągu chętnie odwiedzają nasze placówki stacjonarne. Jeśli z jakichś powodów są zmuszeni zrezygnować z wizyty w biurze – zawsze mogą skontaktować się z nami telefonicznie i przez nasze wirtualne biuro, gdzie do wyboru jest wideo rozmowa lub czat z konsultantem. Ponieważ pandemia nie odpuszcza, postanowiliśmy pójść o krok dalej i zdecydowaliśmy się na sfinansowanie cyklicznych badań dla wszystkich pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem. To rozwiązanie pozwoli zminimalizować ryzyko zakażenia i zapewni komfort zarówno pracownikom, jak i klientom - dodaje Oscar Kazanelson.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.