Szybkie płatności i szybkie odpowiedzi - Echo z nowym panelem obsługi klienta

Na początku grudnia Echo uruchomiło nową wersję platformy Moje Echo – panelu do obsługi klienta po zakupie mieszkania lub lokalu. Platforma wyróżnia się takimi opcjami, jak szybkie płatności, live chat i kalendarz spotkań.

Autor: housemarket.pl 09 grudnia 2021 13:55

  • Echo usprawnia proces obsługi klienta. 
  • Klienci będą mogli obejrzeć zdjęcia z postępu prac na budowie czy skorzystać z ofert i promocji od partnerów dewelopera.
  • W odświeżonym panelu nie zabrakło również dostępu do funkcji znanych z poprzedniej wersji, takich jak rzuty lokalu i dokumenty inwestycji.

– Moje Echo jest z nami od 3 lat. Jednak dotychczas było pobocznym narzędziem, wspierającym pracę Działu Obsługi Klienta. Przez pandemię położyliśmy większy nacisk na komunikację online z klientami, którzy kupują u nas mieszkanie. Sprawdziliśmy czego oczekują i jakie są ich nowe potrzeby. Wychodząc im naprzeciw wdrożyliśmy m.in. podpis elektroniczny oraz rozwinęliśmy naszą platformę. Do standardowych funkcji, prawdopodobnie jako pierwszy deweloper w Polsce, dodaliśmy szybkie płatności oraz live chat z opiekunem klienta. Nowością jest także kalendarz spotkań. Mamy nadzieję, że te zmiany przyciągną użytkowników. Już w pierwszym tygodniu od uruchomienia panelu mamy ponad 950 aktywnych klientów, co odczuwalnie odciąża opiekunów w codziennych zadaniach – mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań w Echo Investment.

Szybkie płatności i ułatwiony kontakt

Moje Echo to platforma służąca do obsługi klientów, którzy już kupili mieszkanie lub lokal w Echo Investment. Jej głównym rynkowym wyróżnikiem jest funkcja szybkich płatności, zsynchronizowana z harmonogramem spłat – użytkownik na bieżąco ma podgląd, ile i za co już zapłacił oraz jakie płatności i do kiedy należy uiścić. Jeśli np. chce uregulować konkretną ratę, wystarczy jedno kliknięcie aby przenieść się na stronę operatora płatności internetowych. Nabywca mieszkania w każdej chwili ma też dostęp do faktur i elektronicznych potwierdzeń płatności.
Kolejnym niestandardowym udogodnieniem jest live chat z opiekunem – klient w czasie rzeczywistym może uzyskać podstawowe informacje, bez czekania na połączenie z infolinią czy odpowiedź na maila. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz opis kolejnych kroków, które czekają nabywcę po podpisaniu umowy deweloperskiej, można znaleźć w strefie z poradnikami.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kalendarz spotkań i strefa ofert

W panelu Moje Echo klienci mogą m.in. zgłosić usterkę, a dzięki kalendarzowi umówić się na odbiór lokalu, akt notarialny i spotkanie z architektem lub doradcą finansowym. Mają także dostęp do rzutów lokalu, dokumentów inwestycji oraz formularzy, potrzebnych podczas procesu zakupu i odbioru mieszkania.

– Do regularnego odwiedzania i korzystania z Mojego Echo, zachęcać będą również galeria zdjęć, pokazująca postępy prac na poszczególnych etapach budowy oraz dział oferty i rabaty, w którym klienci znajdą promocje przygotowane specjalnie dla nich przez naszych partnerów biznesowych. Obie funkcjonalności jeszcze rozwijamy i uzupełniamy, podobnie zresztą jak funkcję kalendarza, która umożliwia umówienie spotkania w konkretnym terminie lub jego odwołanie. Nowe Moje Echo to kolejny krok na drodze do usprawniania komunikacji z naszymi klientami i dostarczania im usług, które zwiększają poziom satysfakcji obsługi – podsumowuje Marta Buczma, kierownik obsługi klienta w Echo Investment.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.