PARTNER PORTALU partner portalu

Tak wyglądał rok 2019 w grupie Murapol. Rozwój zgodny z przyjętą strategią

Mijający rok był dla grupy Murapol okresem zmian w kierunkach wyznaczonych w przyjętej strategii rozwoju na lata 2019 - 2021 +. W okresie od stycznia do listopada grupa zawarła 3 285  umów dot. sprzedaży mieszkań, z uwzględnieniem umów rezerwacyjnych.

Autor: housemarket.pl 05 grudnia 2019 13:08

Parametry działalności operacyjnej za 11 miesięcy 2019 roku w Murapol. 

3 285 umów dot. sprzedaży mieszkań, z uwzględnieniem umów rezerwacyjnych,

4 394 mieszkania wprowadzone do sprzedaży,

6 634 lokale w budowie na koniec listopada 2019 r.,

612 mln zł netto - wartość aktywnego banku ziemi na dzień 31.11.2019 r.

Od stycznia do końca listopada br. grupa Murapol podpisała 3 285 umów dot. sprzedaży mieszkań, osiągając wynik zbliżony do ubiegłorocznego za ten sam okres, kiedy klienci podpisali 3 301 umów. Tym samym w ciągu jedenastu miesięcy spółka zrealizowała ponad 94 proc. rocznego planu zakładanego w strategii, wynoszącego 3-3,5 tys. umów dot. sprzedaży mieszkań. Najwięcej umów dotyczy sprzedaży lokali z oferty grupy Murapol w Krakowie i Wieliczce - 552, Katowicach - 506 oraz Wrocławiu - 367.

W okresie od stycznia do końca listopada br. Murapol zaoferował łącznie 4 394 lokale, wobec 3 217 udostępnionych w ofercie w analogicznym okresie ubiegłego roku, realizując tym samym 126 proc. zakładanego w strategii rocznego planu na poziomie 3,5-4 tys. nowych mieszkań. W br. Spółka dwukrotnie, jako pierwszy deweloper w Polsce, wprowadziła do sprzedaży równocześnie pule 2 tys. mieszkań - w styczniu "Ofertę2000" i we wrześniu "Ofertę2000bis".

Na koniec omawianego okresu portfel projektów w budowie grupy Murapol obejmował 6 634 lokale powstające w 61 budynkach, w ramach 23 projektów na terenie 13 miast. Najwięcej mieszkań Murapol buduje obecnie w Katowicach - 1 108, Wrocławiu - 869, Poznaniu - 821, Łodzi - 766 oraz Warszawie - 754.

Wartość aktywnego banku ziemi grupy Murapol na koniec listopada 2019 r. wyniosła ok. 612 mln zł netto, z czego grunty o wartości 334 mln zł stanowią własność Grupy, zaś działki inwestycyjne o wartości 278 mln zł są zakontraktowane w formie umów przedwstępnych. Łącznie posiadany przez Murapol aktywny bank ziemi pozwoli na budowę blisko 18,7 tys. mieszkań.

We wszystkich wprowadzonych do sprzedaży od początku br. inwestycjach grupa Murapol wdraża autorski system infrastruktury technicznej i instalacji Home Management System (HMS), dzięki któremu klienci mają możliwość wyposażenia nabywanych mieszkań w rozwiązania smart home - Murapol Appartme, umożliwiające automatyczne sterowanie mediami, także zdalnie z każdego miejsca na świecie. HMS obejmuje również monitoring wizyjny części wspólnych oraz wideodomofony. Ponadto w standardzie wszystkich oferowanych od połowy br. mieszkań znajduje się pakiet antysmogowy czyli unikalne filtry z nanowłókien, chroniące powietrze wewnątrz lokali przed smogiem i innymi zanieczyszczeniami.

Potwierdzeniem nowej jakości oferty grupy Murapol jest zainicjowana w połowie br. kampania plasująca produkty w segmencie tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. Równolegle Grupa rozpoczęła współpracę wizerunkową i sponsorską z nowym Ambasadorem, bliskim wartościom GK Murapol - Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2. Kampania nosi hasło „Murapol, najlepsze miejsca na świecie".

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.