PARTNER PORTALU partner portalu

Wellbeing, ekologia i inwestycje w stolicy. Skanska podsumowała 2020 rok

Nowe inwestycje, konsekwentne realizowanie ekologicznej misji i wellbeing w czasach niepewności. 2020 rok był prawdziwym wyzwaniem dla całego sektora biznesu. W spółce mieszkaniowej Skanska zastosowano holistyczne podejście i szereg rozwiązań, które pozwoliły deweloperowi zadbać o pracowników oraz sprawnie dostosować się do nowej rzeczywistości. W ten sposób udało się zapewnić terminowy przebieg wszystkich procesów zarówno w kontekście budów, jak i przekazania każdemu z klientów ich nowego mieszkania.

Autor: Housemarket.pl 14 stycznia 2021 10:28

Wyzwania, które pojawiły się w minionym roku, sprawiły, że sposoby osiągnięcia celów bizne-sowych musiały zostać na nowo zdefiniowane. Wprowadzony wiosną, a później jesienią, lock-down gospodarki, a także hybrydowa praca urzędów, niosły ze sobą ryzyko spowolnienia i wydłużenia procesów inwestycyjnych. Dlatego niezwykle istotne było wypracowanie efektywnego modelu działania, który umożliwił dostosowanie się do pandemicznej rzeczywistości i realizowanie projektów zgodnie z harmonogramami. W części obszarów wprowadzono nowe modele działania, które pozwalają realizować palny biznesowe zgodnie z wcześniejszymi za-łożeniami. Dzięki zmianom, część etapów procesu inwestycyjnego odbywa się nawet spraw-niej. To zasługa, m.in. dobrej i sprawnej współpracy pomiędzy inwestorem i generalnym wykonawcą w ramach jednej Grupy Skanska. W niepewnej sytuacji gospodarczej, która obecnie panuje na rynku, niezależność biznesowa jest gwarantem bezpieczeństwa. 

- Kluczowe było zapewnienie szeroko pojętego bezpieczeństwa zarówno pracownikom, jak i klientom. Na placach budowy dbaliśmy o przestrzeganie najwyższego reżimu sanitarnego, minimalizując ryzyko zakażenia koronawirusem. Wprowadzając bezkontaktowe odbiory mieszkań, czy też wirtualne spotkania z nabywcami inwestycji, udało się nam wypracować efektywny sposób przekazywania mieszkań naszym klientom. Podobnie było z łańcuchem dostaw – utrudnienia w transporcie zagranicznym sprawiły, że w dość krótkim czasie nawiązaliśmy współpracę z nowymi partnerami, którzy zapewnili nam dostęp do najwyższej jakości materiałów. Były to procedury, które z pewnością stanowiły fundament jednego z największych sukcesów w 2020 roku – realizacji projektów zgodnie z ustalonymi wcześniej harmonogramami – mówi Cezary Grzebalski, dyrektor ds. rozwoju projektów w spółce mieszkaniowej Skanska.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Obniżanie poziomu stresu

Pamiętając rok 2020, będziemy wspominać nieustanną zmianę, wiążące się z nią poczucie niepewności oraz towarzyszący wszystkim na co dzień stres. W tej sytuacji bardzo istotne staje się wzajemne zrozumienie zarówno na poziomie intencji, jak i komunikacji, aby nie eska-lować niepotrzebnych konfliktów. Skanska zdecydowała się na kilka działań wspierających komunikację wśród pracowników, a także komunikację z klientami. Celem tych działań było budowanie relacji opartych na wzajemnym zrozumieniu. Służyły temu m.in. cykliczne spotka-nia z pracownikami, na których była omawiana bieżąca sytuacja, podejmowane decyzje oraz zachęcanie do otwartej informacji zwrotnej. To także warsztaty dla całej firmy wspierające skuteczną komunikację oraz zaplanowane działania związane z szeroko pojętym wellbeing na rok 2021 wzmocniły zaufanie i efektywną pracę w zespołach.

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.