PARTNER PORTALU partner portalu

Apartamentowiec Cosmopolitan w centrum Warszawy zakończył sprzedaż

Cosmopolitan, projekt autorstwa architekta Helmuta Jahna zakończył sprzedaż. Najdroższe apartamenty sprzedawano w cenie dochodzącej do 45 tys. zł za mkw.  Średnia cena w ostatnich miesiącach przekroczyła 39 tys. zł za mkw. W sumie za 10 najdroższych apartamentów sprzedanych w Cosmopolitan nabywcy zapłacili 104 mln zł.

Autor: housemarket.pl 19 maja 2020 10:46

44-piętrowy Cosmopolitan jest całkowicie przeszklony. Z każdego z 236 stylowo zaprojektowanych i wyposażonych apartamentów rozciąga się spektakularny widok na panoramę Warszawy. Oprócz centrum z Pałacem Kultury i Nauki, z okien budynku można podziwiać Stadion Narodowy, Ogród Saski, warszawskie Stare Miasto, Muranów czy zmieniającą się zabudowę Woli.

To pierwszy tej klasy apartamentowiec, który w momencie oddania do użytku był w pełni wykończony i wyposażony. Na podłogach położono deski dębowe, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych. A w łazienkach włoski marmur, dostępny w pięciu odmianach o różnej kolorystyce. Roletami i klimatyzacją można sterować z każdego pomieszczenia dzięki inteligentnemu systemowi zarządzania HMS. Dzięki niemu można m.in. obudzić się przy dźwiękach ulubionej muzyki, gdy rolety wpuszczą do wnętrza promienie słońca, a podłoga w łazience już się ogrzeje.

Kluczowa dla powodzenia projektu była jego niezwykle atrakcyjna lokalizacja. Budynek położony jest tuż obok historycznego placu Grzybowskiego oraz Ogrodu Saskiego.

Niewątpliwy sukces sprzedażowy Cosmopolitan nie byłby możliwy bez konsekwentnie prowadzonej strategii komunikacji. Pomogły w tym liczne wydarzenia, eventy, koncerty i wystawy organizowane w przestrzeni 42 piętra Cosmopolitan, 160 metrów nad ziemią. Odwiedzający je goście mogli podziwiać dzieła bądź samych artystów, w niebanalnym otoczeniu, z zachwycającą panoramą stolicy w tle. Na 42 piętrze, w bajecznie przygotowanej, świątecznej scenerii można było wysłuchać niezapomnianego koncertu trójki znakomitych artystów, którzy na ten jedyny wieczór połączyli swoje talenty. Na jednej scenie wystąpili wtedy Anna Maria Jopek, Tomasz Stańko oraz JIMEK, czyli Radzimir Dębski, dostarczając gościom wielu fantastycznych wrażeń.

Wśród innych wydarzeń warto wymienić dwie niezapomniane wystawy obrazów pochodzących z prywatnego zbioru Jankilevitsch Collection. Jedną z nich była prezentacja unikatowych obrazów polskiej malarki żydowskiego pochodzenia Meli Muter. Drugim, wystawa dzieł Wojciecha Fangora. Dzieła artysty prezentowano w specjalnie zaaranżowanych wnętrzach 42 piętra, w którym ważną rolę odgrywała również panorama Warszawy widziana z okien Cosmopolitan. Obie wystawy, mimo ograniczeń związanych z udostępnieniem przestrzeni zwiedzającym tylko w weekendy, obejrzało w sumie ponad 20 tysięcy widzów.

- Kultura i sztuka na wysokim poziomie, podobnie jak dobra architektura, bronią się same. W Cosmopolitan połączyliśmy oba światy, stawiając na dialog wyjątkowego budynku z niebanalnym otoczeniem. Cosmopolitan dzięki swojej architekturze, doskonale wkomponował się w okolicę, a my potrafiliśmy wykorzystać jego wyjątkową lokalizację - mówi Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.