Codzienny brainstorm sposobem na sprzedaż inwestycji

Rok 2020 był dla gospodarki dużym wyzwaniem. Mimo silnej pozycji rynku nieruchomości, szczególnie w pierwszej części roku branże powiązane z budową
i sprzedażą mieszkań oraz domów zanotowały spadki. Warszawska spółka Kup
i Mieszkaj skupiła się na odnalezieniu recepty na skuteczną sprzedaż nowych nieruchomości w trudnych czasach.

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Kup i Mieszkaj Sp. z o.o. 20 stycznia 2021 09:20

W zaskakującym dla wszystkich 2020 roku Kup i Mieszkaj, firma specjalizująca się
w kompleksowym outsourcingu deweloperskim, pracowała nad przygotowaniem modelu sprzedaży, który odpowie na wyzwania związane z pandemią koronawirusa. Kompleksowe połączenie usług związanych z marketingiem i sprzedażą nowych inwestycji okazało się skutecznym sposobem na wyzwania pojawiające się przed deweloperami w minionym roku.

Kup i Mieszkaj w ostatnim czasie obsługiwało projekty prowadzone przez kilkunastu deweloperów, w tym kluczowych klientów: Eiffage Immobilier Polska, Metropolis Investments, Inrest Group oraz Sparrow Property Creation. W portfolio spółki znalazły się inwestycje reprezentujące budownictwo mieszkaniowe, zabudowę szeregową oraz jednorodzinną. Każdy z wymienionych deweloperów korzystał z outsourcingu proponowanego przez Kup i Mieszkaj w różnym zakresie. Część inwestycji została objęta całościowym pakietem usług marketingowo-sprzedażowych. Składały się na niego: prowadzenie biura sprzedaży, nadzór nad realizacją planu sprzedaży oraz kompleksowa obsługa kampanii marketingowej projektu. Dodatkowo w 2020 roku firma przeprowadziła kilkanaście kompleksowych audytów inwestycji, optymalizujących miękkie części projektów. Wspólnym mianownikiem prowadzonych działań było zwiększenie dynamiki sprzedaży oraz skuteczności kampanii marketingowych. Cel osiągany był dzięki codziennemu brainstormowi inwestycji. Analitycy Kup i Mieszkaj na bieżąco kontrolowali wskaźniki w projektach, każdego dnia rekomendując jak najlepsze decyzje dotyczące promocji i sprzedaży. Dzięki temu udawało się skutecznie optymalizować wydatki marketingowe.

Outsourcing deweloperski okazał się wygodnym narzędziem w rękach inwestorów, którzy zdecydowali się na oddanie projektów do obsługi Kup i Mieszkaj. Firma wyspecjalizowana w marketingu i sprzedaży nowych domów oraz mieszkań skupiała swoją uwagę na codziennej optymalizacji. Jej celem było zwiększenie marży. Dzięki temu, w trudnym dla inwestorów roku, udało się zapewnić satysfakcjonujące wskaźniki sprzedaży, a w kilku przypadkach podwoić jej dynamikę.

Rekordowym wynikiem mijającego roku było podpisanie 30 umów rezerwacyjnych inwestycji WoW Wola w trakcie 30 dni przypadających na miesiące letnie. Eksperci spółki Kup i Mieszkaj wyjaśniają – taką dynamikę sprzedaży można uzyskać wyłącznie dzięki codziennemu brainstormowi i optymalizacji. Szybkie, skuteczne wdrażanie zmian w kampaniach marketingowych oraz strategii sprzedaży, pozwala na poprawę wskaźników finansowych.

Dzięki zaangażowaniu ekspertów Kup i Mieszkaj oraz profesjonalizmowi doświadczonych handlowców w 2020 roku udało się osiągnąć wysoki poziom sprzedaży liczony od początku trwania inwestycji. Działania prowadzone w projekcie Bliżej Gwiazd na Mehoffera dewelopera Inrest Group pozwoliły na osiągnięcie 70% sprzedaży w grudniu zeszłego roku. Projekt Stalowa 27 dewelopera Eiffage Immobilier Polska został sprzedany w ponad 90%. A inwestycja Kompozycja Residence firmy Metropolis Investments została sprzedana w 100%, potwierdzając zwiększony popyt na domy.

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.