
Świetny wynik sprzedaży pierwszego etapu mieszkaniowej części projektu sprawił, że spółka Echo Investment rozpoczyna przedsprzedaż II etapu, w którym w ofercie znajdzie się 181 lokali o powierzchni od 28 do 111 mkw.
- Pierwszy etap znalazł się w ofercie w listopadzie ubiegłego roku, obecnie możemy pochwalić się sprzedażą na poziomie 83 proc. Z 92 mieszkań sprzedaliśmy już 76 . Spodziewaliśmy się ogromnego zainteresowania, ponieważ Browary Warszawskie to nasz flagowy projekt. Znakomity wynik I etapu sprawił, że już teraz uruchomiamy przedsprzedaż drugiej fazy. – mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży w Dziale Projektów Mieszkaniowych Echo Investment.
W ramach II etapu inwestycji Browary Warszawskie powstanie 181 mieszkań o powierzchni od 28 do 111 mkw. Rozpoczęcie realizacji inwestycji zaplanowano na II kwartał br.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Browary Warszawskie to flagowy projekt Echo Investment. Kompleks kilkunastu apartamentowców, budynków biurowych oraz tętniącej życiem przestrzeni publicznej, w której odżyją zabytkowe obiekty. Inwestycja powstaje przy ulicy Grzybowskiej w biznesowo-finansowym centrum stolicy.
Celem Echo Investment jest stworzenie w kwadracie ulic Grzybowska-Wronia-Chłodna-Krochmalna przestrzeni stanowiącej esencję miasta, w której użytkownicy znajdą wszystko, co o danej porze dnia czy roku będzie im najbardziej potrzebne do codziennego funkcjonowania i twórczego rozwoju.
Browary Warszawskie to inwestycja o łącznej powierzchni 100 000 mkw. Po latach spółka Echo Investment zwraca stolicy Browary Warszawskie w nowej odsłonie. Deweloper do współpracy zaprosił renomowaną pracownię JEMS Architekci, która w procesie projektowym zastosowała filtr kultury, historii i tradycji. Zaowocowało to uwydatnieniem bogatego kontekstu tego miejsca i powstaniem nowego kompleksu przestrzennego Browary Warszawskie.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.