Anna Franus, Kup i Mieszkaj: Planujemy wejść na nowe rynki

Zależy mi na wzmocnieniu pozycji Kup i Mieszkaj tam, gdzie już pracujemy, ale również na nowych rynkach, na których wkrótce rozpoczniemy obsługę inwestycji. Na przełomie 2021 r. oraz 2022 r. nasze portfolio zwiększy się o projekty w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku i Katowicach. Umocnimy również swoją obecność we Wrocławiu, gdzie pracujemy z sukcesami od kilku miesięcy - opowiada Anna Franus, nowa dyrektor zarządzająca Kup i Mieszkaj.

Autor: Housemarket.pl 04 lipca 2021 20:34

Pracuje Pani od ponad dekady w branży wystroju wnętrz. Jakie Pani zdaniem zmiany zaszły w tym czasie w sposobie, w jaki Polacy urządzają mieszkania? 

Zacznę od małego sprostowania, od pewnego czasu pracuję w Kup i Mieszkaj. Ale oczywiście cały czas obserwuję co dzieje się na rynku nieruchomości, którego częścią jest wykańczanie wnętrz. Jeszcze kilka-kilkanaście lat temu konsumenci wybierali wnętrza bardzo kolorowe. Łazienki mieniły się zieleniami czy odcieniami niebieskiego. W międzyczasie dużą uwagę projektantów i właścicieli mieszkań przykuwał kolor czarny. Aktualnie dominującym trendem jest prostota mająca swoje korzenie w stylu skandynawskim. Polacy coraz bardziej doceniają puste, niezagracone przestrzenie bez zbędnych dodatków. Króluje biel oraz odniesienia do drewna i kamienia. Ten kolor przełamuje się czasem inną barwą w dodatkach w zależności od gustu inwestora.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Niedawno przeszła Pani do firmy Kup i Mieszkaj, która współpracuje zarówno z małymi, początkującymi deweloperami, jak i dużymi doświadczonymi korporacjami. Czym różni się praca z tymi klientami oraz jakie są różnice w ich oczekiwaniach?

 Po pierwsze co chcę podkreślić, niezależnie od wielkości  naszego Klienta-Dewelopera  każdemu oferujemy równie wysoką jakość obsługi. Oczywiście różnicujemy elementy oferty, konstruujemy indywidualne pakiety usług dopasowanych do potrzeb danego Klienta tak żeby na koniec dnia zarówno małe firmy jak i korporacje wystawiały nam pozytywne oceny naszej pracy. Druga kwestia to podejście strategiczne – małe firmy potrzebują wsparcia czasem w podstawowych, ale ważnych dla nich kwestiach. Dla korporacji mamy rozbudowaną ofertę analizy i analityki, która pomaga w znacznej optymalizacji budżetów marketingowych przy równoczesnym zwiększeniu rentowności projektów sprzedawanych przez nas w imieniu Klienta. Trzecia kwestia to narzędzia. Innych rodzajów potrzebują początkujące podmioty, a po zupełnie inne sięgają większe firmy. Cieszę się jednak, że cały czas rośnie poziom świadomości deweloperów związany z jakością obsługi klienta. Bo finalnie to nabywcy decydują czy nasze wsparcie sprzedażowe i marketingowe było skuteczne czy nie. To czym wyróżniamy się na rynku jest zintegrowana oferta sprzedaży, marketingu oraz analizy i analityki. Takie połączenie usług gwarantuje deweloperowi znaczną oszczędność środków finansowych oraz zwiększenie dynamiki sprzedaży.

 Jakie są Pani plany jako dyrektora zarządzającego Kup i Mieszkaj?

 Swoją pracę rozpoczęłam od dobrego poznania zespołu firmy i jego możliwości. Kup i Mieszkaj to firma o bardzo dużym potencjale dzięki osobom, które tworzą jej strukturę.

W moich planach jest jak najlepsze wykorzystanie doświadczenia pracowników i kreacja nowych usług dla deweloperów. Chcę wykorzystać synergię umiejętności i doświadczeń jakie zidentyfikowałam w zespole. Ważnym atutem Kup i Mieszkaj jest to, że do naszej firmy klienci wracają po realizacji pierwszego projektu. Identyfikuję nasze przewagi konkurencyjne i będę rozwijała spółkę na terenie całego kraju.

Zależy mi na wzmocnieniu pozycji Kup i Mieszkaj tam, gdzie już pracujemy, ale również na nowych rynkach, na których wkrótce rozpoczniemy obsługę inwestycji. Na przełomie 2021 oraz 2022 roku nasze portfolio zwiększy się o projekty w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku i Katowicach. Umocnimy również swoją obecność we Wrocławiu, gdzie pracujemy z sukcesami od kilku miesięcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.