PARTNER PORTALU partner portalu

Aplikacja zoptymalizuje odbiory lokatorskie

Każdemu zależy na jak najszybszym odbiorze mieszkania. W usprawnieniu procesu pomocna okazuje się technologia.

Autor: Housemarket.pl 27 sierpnia 2021 14:16

BauApp to mobilna aplikacja służąca do digitalizacji procesów na budowach, w ramach swojego rozwiązania oferuje także moduł poświęcony właśnie odbiorom mieszkań. Jest on używany przez 70 pro. klientów deweloperskich BauApp.

- Proces odbiorów lokatorskich często bywa skomplikowany. Niestety wielokrotnie komplikują go sami klienci zgłaszając mnóstwo usterek, w tym także tych niezasadnych. Niezależnie od tego każda usterka powinna znaleźć się w protokole odbioru mieszkania. Deweloper powinien móc taki protokół sprawnie udostępnić zainteresowanym stronom i w krótkim czasie wrócić z informacją zwrotną o czasie i statusie ich wykonania. Obecnie większość deweloperów niestety nie korzysta z narzędzi, które mogą usprawnić ten proces, pomimo dostępności takich narzędzi na rynku – mówi Paweł Smolarek, dyrektor ds. nowych technologii w BauApp Polska.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Uwzględnienie wszystkich ustaleń w protokole odbioru w ramach BauApp może być również pomocne w okresie rękojmi. Aplikacja przez kilka lat (standardowo 5 lat) archiwizuje i przechowuje wszystkie usterki. Dzięki temu możliwa jest szybka weryfikacja czy były one już zgłaszane, kto je wykonywał, jaki był ich koszt i w jakim czasie zostały wykonane. Taka transparentność ze strony dewelopera powinna być standardem na rynku. Szczególnie, że rozwiązanie to jest już powszechnie dostępne dzięki budżetowej aplikacji mobilnej BauApp stworzonej z myślą o polskim rynku nieruchomości i sektorze budowlanym.

Wsparcie cyfrowych rozwiązań w trakcie odbiorów lokatorskich niesie za sobą wiele korzyści, zarówno dla deweloperów, jak i kupujących. Dzięki BauApp nabywcy mieszkań podczas całego procesu przekazania lokalu mogą otrzymywać natychmiastowy raport online oraz listy kontrolne zamiast odręcznych, często własnych, notatek i zdjęć. Aplikacja rejestruje cały proces generując raporty z początku zgłoszenia, realizacji napraw oraz protokół z wykonania prac.

Aplikacja jest elastycznym narzędziem, które poza szeroką funkcjonalnością także ogranicza poziom dostępu do dokumentacji zgodnie z obszarem potrzebnym danemu użytkownikowi. W związku z tym nabywcy mieszkań mogą mieć dostęp wyłącznie do modułu związanego z odbiorem mieszkań.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.