Bank Pocztowy w odpowiedzi na zarzuty UOKiK: Dokładamy starań, by ułatwić składanie wniosków o wakacje kredytowe online

Bank Pocztowy realizuje projekt mający na celu umożliwienie złożenia jednego wniosku obejmującego wszystkie przysługujące konsumentowi okresy podlegające zawieszeniu spłaty - oświadczył bank w komunikacie, w odpowiedzi na zastrzeżenia UOKiK dotyczących zakresu udostępnianego za pośrednictwem bankowości elektronicznej wzoru formularza wniosku o tzw. „wakacje kredytowe”.

Autor: housemarket.pl 06 września 2022 09:46

- Dokładamy starań, by ułatwić klientom składanie wniosków o wakacje kredytowe poprzez bankowość internetową. Już 41 proc. naszych klientów upoważnionych do takich wakacji złożyło stosowne wnioski i korzysta z możliwości odroczenia spłat rat swoich kredytów - wyjaśnia Bartosz Trzciński, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.

 

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przedstawiciele Banku Pocztowego wyrazili wolę ścisłej współpracy z Prezesem UOKiK, aby wyjaśnić wszelkie okoliczności zaistniałej sytuacji.

Jak wyjaśniono, obecnie za pośrednictwem bankowości internetowej klient Banku Pocztowego może złożyć wniosek w odniesieniu do maksymalnie 4 miesięcy (rat do końca 2022 r.), jednak w Banku trwa proces wprowadzania zmian technologicznych, które umożliwią składanie tylko jednego wniosku dla wszystkich okresów wakacji kredytowych.

- Bank intensywnie współpracuje w tym zakresie z dostawcą oprogramowania - skomentował Bartosz Trzciński. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych